Beantwoord

Experiabox v10 start niet

  • 18 March 2020
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Badge

Ik wou vandaag een paar kabels wisselen rondom mijn modem. 

Nadat al mijn kabels ingestoken waren wou ik mijn modum opnieuw opstarten, maar deze gaat niet aan. 

Er branden geen lichtjes of iets anders, maar de stroom doet het nog want een lamp ernaast doet het nog. 

 

Ik heb al geprobeerd alles terug te zetten naar wat het hiervoor was, maar niks werkt. Kan het zijn dat het apparaat zojuist misschien kapot is gegaan? 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 March 2020, 21:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @ReinierJongerius, welkom! Balen dit.. Heb je de Experia Box al eens gereset? Normaliter gaan ze niet zomaar stuk, maar het kan natuurlijk. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. 

Badge

@Marcia_ ik heb mijn profiel aangevuld. Mijn klantnummer weetik althans niet

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat er al een ticket aangemaakt is, heel goed. Verder kan ik op dit moment heel weinig voor je doen, ben ik bang :-(. Probeer zelf toch nog eens te checken of de bekabeling goed zit en of er wellicht een kabel beschadigd is. Welke kabels heb je veranderd?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @ReinierJongerius, ik zie geen ticket meer. Werkt het weer naar behoren? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?