Beantwoord

Experiabox V10A port forwards veranderen uit zichzelf

  • 1 December 2019
  • 1 reactie
  • 253 keer bekeken

Ik heb sinds een tijdje de nieuwe Experiabox V10a en het port forwarden op deze router krijg ik maar niet aan de praat. Telkens wanneer ik een port forward instel, wordt binnen de kortste keren (het lijkt na een bepaalde tijd en na rebooten te gebeuren) het doel-IP-adres van de port forward vervangen door het IP-adres van de TV ontvanger. Nu weet ik dat jullie voor support standaard een poort openen naar de ontvanger, maar dit lijkt dus automatisch ook mijn poort forwards te overschrijven. Ik heb al een fabrieksreset geprobeerd en heb geprobeerd de TV ontvanger een vast IP te geven, etc. Ik vind het een beetje een vage bug en kan op dit forum alleen oplossingen in de vorm van updates vinden, maar ik heb gewoon de meest recente build zover ik weet (v5.00.20 build190). Dit topic leek hetzelfde probleem te omschrijven maar de update die daar genoemd heeft voor mij dus niet geholpen.

icon

Beste antwoord door Nick83 2 December 2019, 17:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Dat zou opgelost moeten worden met nieuwe software:

https://forum.kpn.com/internet-9/firmware-update-v10a-v5-00-31-build420-485099