Vraag

Experiabox v8 en battlefield 5

  • 11 May 2019
  • 7 reacties
  • 93 keer bekeken

Bij het spelen van oa battlefield 5 krijg je steeds te maken met het feit dat je disconnect wordt, met een andere modem dan de experiabox v8 gebeurt dit niet, heb al veel instellingen geprobeerd, maar niets werkt, zit hem ergens in de experiabox zelf, een andere experiabox wil de kpn niet geven, bv de v10, weet nu even niet meer wat ik nog kan doen, overstappen naar ziggo dan maar?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Mefranky, welkom! Waar game je mee? Met een PC of console? En welke dan? Je geeft aan dat dit op een ander modem geen problemen oplevert. Hoe heb je dit getest? En met welk ander modem?
Hoi Marcia, mijn zoon speelt voornamelijk battlefield, hij speelt op een high end pc, omdat hij door het hele land wedstrijden speelt weten we dat het probleem alleen thuis voorkomt, na lang zoeken en dingen proberen kwamen we bij de modem uit, er zijn ook meerdere gamers die hetzelfde probleem ervaren met dezelfde experiabox, nadat ze deze hadden vervangen voor een eigen modem of een experiabox v10 was het probleem over.
Reputatie 7
Badge +30
Ah, op die manier. Ik wil in ieder geval je gegevens er eens bij halen, om te kijken hoe het er aan onze kant voor staat. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en hier even laten weten wanneer je dit gedaan hebt?
Heb net het forumprofiel aangevuld
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Ik zie wel dat het niet optimaal is en ik heb wat inhoudelijke informatie van je nodig. Je krijgt een privébericht van me, wil je daarop reageren?
Reputatie 7
Badge +30
@Mefranky even openbaar voor eventuele hulp van anderen 😉. Je geeft aan dat je uPnP ingeschakeld en/of poorten geforward hebt, maar dat dit niet werkt/gewerkt heeft. Hoe heb je het op dit moment dan staan? Het is wel belangrijk dat je één van beide aanpast op het modem.

Heeft het gamen met de V8 eerder wel goed gewerkt of heeft je zoon deze issues al vanaf het begin?
We hebben eigenlijk alle opties al geprobeerd, nu draaien we op een vast ip adres, zelf ben ik werkzaam geweest in de ict, heb zelfs al iemand erbij gehad die hele dagen werkt op het gebied van netwerken, krijgen het gewoon niet voor elkaar, er zit iets in die modem dat het gewoon niet werkt.
Zoals ik al aangaf zijn er meer met het probleem, allemaal met hetzelfde modem, maar in ieder geval bedankt voor moeite, we zoeken elders.