Beantwoord

Experiabox V9 doet niks meer

• 28 januari 2018
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

Hallo,

sinds afgelopen vrijdag doet onze experiabox het niet meer. We hebben dus helemaal niks meer.

We hebben de experiabox meerderen malen opnieuw opgestart.
Een keer naar fabrieksinstellingen gebracht en een nieuwr kabel tussen het israpunt en de experiabox geplaats niks helpt hij doet het nog steeds niet.

Kan dit aan de experiabox liggen?
icon

Beste antwoord door Natasja_1 31 januari 2018, 12:14

Hoi @Sebastiaan Berndsen, welkom op ons Forum! Wat rot dat jullie al een paar dagen zonder diensten zitten! Als je reageert op mijn privébericht , zorg ik dat er een nieuwe Experia Box jullie kant op komt. Hoor graag van je!
Zojuist vernomen dat de Experia Box is opgehaald en alles weer naar behoren werkt 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Sebastiaan Berndsen, welkom op ons Forum! Wat rot dat jullie al een paar dagen zonder diensten zitten! Als je reageert op mijn privébericht , zorg ik dat er een nieuwe Experia Box jullie kant op komt. Hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +10
Zojuist vernomen dat de Experia Box is opgehaald en alles weer naar behoren werkt 🙂

Reageer