Beantwoord

experiabox v9 slechte wifi

  • 4 June 2020
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Hallo,

mijn Experiabox V9 valt telkens uit. Omdat ik een alarmsysteem heb gekoppeld via dit modem, krijg ik constant meldingen dat het internetsignaal is verbroken , ook midden in de nacht op mijn telefoon.

De WiFi in huis is ook zeer slecht , en als ik de WiFi test doe is het resultaat dat ik gebruik kan maken van een gratis monteur omdat de WiFi te zwak is.

Helaas gaat dit momenteel niet door de Corona.

Nu heb ik deze week mijn glasvezelabbonement omgezet van 100 naar 200mb.

 Kunnen jullie er voor zorgen dat ik een nieuw modem krijg?

Het kan toch niet zo zijn dat ik zo moet blijven aanrommelen met een defect modem?

 

Ik hoop snel op een reactie,

vr.gr. Bernard 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 10 June 2020, 14:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @FordF100, welkom op het forum.
Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Heb je van de wifimanager ook al het aanbod gehad om wifiversterkers te krijgen? 

Reputatie 7
Badge +20

@FordF100 ik heb niets meer van je gehoord. Heb je inmiddels het probleem nog op kunnen lossen?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!