Beantwoord

Experiabox vervangen voor een nieuwe?

  • 12 juli 2018
  • 2 reacties
  • 265 keer bekeken

Hallo,

Wij hebben nog een v8 expariabox, en deze doet het steeds niet, elke x valt de tv uit en hebben we ook geen WIFI.
Kunnen wij een andere router krijgen?
Admin: titel aangepast i.v.m. de vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Ice minelandr 13 juli 2018, 00:18

Beste Rietjes,
De experiabox v8 valt nog onder de ondersteuning van KPN
Heeft u al een reset geprobeerd?,
De instructies staan op deze site:
https://forum.kpn.com/internet-9/hoe-reset-ik-de-kpn-experia-box-modem-97446
en dan moet u onder de kopje Reset van de KPN Experia Box V8 kijken.
Let Op: alle je persoonlijke wijzigingen in het modem worden verwijderd .
Met vriendelijke groet,
Ice Minelandr
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Beste Rietjes,
De experiabox v8 valt nog onder de ondersteuning van KPN
Heeft u al een reset geprobeerd?,
De instructies staan op deze site:
https://forum.kpn.com/internet-9/hoe-reset-ik-de-kpn-experia-box-modem-97446
en dan moet u onder de kopje Reset van de KPN Experia Box V8 kijken.
Let Op: alle je persoonlijke wijzigingen in het modem worden verwijderd .
Met vriendelijke groet,
Ice Minelandr
Reputatie 7
Badge +15
Hoi Rietjes, welkom op het forum. Erg irritant als je vaak geen verbinding hebt 😣 Gelukkig heeft Ice minelandr je al de nodige info en tips gegeven. We horen graag of dat tot een oplossing heeft geleid, laad je het weten? 🙂

Reageer