Beantwoord

Experiabox ZTE H220N Wifi valt regelmatig weg. Met name de 2.4GHz Wifi.

  • 12 januari 2018
  • 4 reacties
  • 257 keer bekeken

Ik heb de laatste tijd (ca 4 maanden) regelmatig dat de wifi van de 2.4 ghz weg valt en dan ook niet meer opkomt. Enige oplossing is om de twee a drie dagen modem uit en en aanzetten. De modem is inmiddels ook al enige jaren (5 a 6 jaren) oud.
Wat kan ik doen om een stabiele wifi te krijgen?
icon

Beste antwoord door joss1965 17 januari 2018, 08:34

Er is altijd uitzicht op een oplossing, het heeft echter nogal wat tijd nodig. Dit topic https://forum.kpn.com/internet-9/storing-wegvallende-wifiverbinding-op-de-v10-442731 waarin de stand van zaken wordt bijgehouden heb je mogelijk al gevonden.
Misschien ben je geholpen met deze workaround https://www.kpn.com/service/internet/problemen/wifi-storing.htm (helpt niet bij iedereen).
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @WesselM, welkom op het forum! Vervelend probleem! De Experiabox ZTE H220N is inderdaad een wat ouder model die we sowieso om kunnen wisselen voor een recentere variant 🙂 Graag help ik je hier verder mee. Stuur je hiervoor een reactie op m'n privébericht ?
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor je privébericht @WesselM! Klopt het dat je inmiddels al via een andere klantingang je Experiabox omgeruild had? Ik zie namelijk dat op dit moment het nieuwste model Experiabox aangesloten is bij je! (De V10)
Ja ik zie al waarom ik er vanuit ging dat de router een H220N is. Het SSID is natuurlijk gelijk gebleven. De huidige router is inderdaad een H369A. Die heb ik al wel weer enige tijd. Met een beetje zoeken zag ik dat daar nu problemen mee zijn bij meerdere mensen. Gedeelde smart, maar in dit geval geen halve smart... Het is wel een vervelend probleem de laatste tijd. Regelmatig opnieuw opstarten, uitvallende connecties met devices, opstarten duurt erg lang voordat het wifi weer actief is. En zelfs dan is niet altijd alles weer benaderbaar. Vooral vervelend als je facturen wil printen bv.
Is er uitzicht op een oplossing?
Gr Wessel
Reputatie 7
Badge +10
Er is altijd uitzicht op een oplossing, het heeft echter nogal wat tijd nodig. Dit topic https://forum.kpn.com/internet-9/storing-wegvallende-wifiverbinding-op-de-v10-442731 waarin de stand van zaken wordt bijgehouden heb je mogelijk al gevonden.
Misschien ben je geholpen met deze workaround https://www.kpn.com/service/internet/problemen/wifi-storing.htm (helpt niet bij iedereen).

Reageer