Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Experiabox ZXV10 H220N vervangen

Reputatie 1
Wanneer komt Experiabox ZXV10 H220N in aanmerking om te vervangen? De verbinding is niet meer optimaal en valt ook geregeld weg. Dan moet de Experiabox eerst herstart worden voordat de wifi weer werkt.
icon

Beste antwoord door Marina_ 11 juli 2018, 16:39

Hoi tenhave4, deze Experiabox kan omgeruild worden. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Als je dit gedaan hebt, stuur je mij dan weer een bericht? Dan ga ik meteen voor je aan de slag 🙂

Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 6
Badge +11
Hoi tenhave4, deze Experiabox kan omgeruild worden. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Als je dit gedaan hebt, stuur je mij dan weer een bericht? Dan ga ik meteen voor je aan de slag 🙂
Reputatie 1
Hallo Marina, bedankt voor je reactie! Fijn dat het kan worden omgeruild. De gegevens zijn aangevuld.
Reputatie 6
Badge +11
Ik heb de omruil in gang gezet @tenhave4! Je kunt het nieuwe modem morgen na 14.30 ophalen bij de Welkoop, Carel Looierstraat 1 in Lichtenvoorde. Zou je het oude modem incl. adapter willen inpakken in een willekeurige doos? Deze kun je o.v.v. ordernummer 2825627 retouren naar KPN Antwoordnummer 10119, 2400 VB Alphen aan den Rijn. Het oude modem kun je ook inleveren bij de Welkoop. Vergeet niet om een geldig identiteitsbewijs van de contractant mee te nemen. Als je hulp nodig hebt bij het aansluiten van je nieuwe modem geef je maar een gil!
Reputatie 6
Badge +11
Hoi tenhave4, ik ben even benieuwd of het allemaal gelukt is met het nieuwe modem. Heb je het nieuwe modem up and running en is de verbinding tot nu toe stabieler dan met de V7?
Reputatie 6
Badge +11
Ik heb geen bericht meer van je gehad tenhave4. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Reputatie 1
Vandaag opgehaald en geïnstalleerd! Werkt super. Bedankt!
Reputatie 6
Badge +11
Tof om te lezen dat het allemaal gelukt is en de verbinding met jouw nieuwe modem super werkt. Graag gedaan tenhave4! Wanneer je weer eens een vraag hebt, dan zie ik je graag terug op ons Forum!

Reageer