Vraag

Externe harde schijf aansluiten op V12

  • 26 July 2020
  • 7 reacties
  • 2410 keer bekeken

de nieuwe router herkent de externe hdd niet via usb de v10 box kon ik de hdd gewoon benaderen via mijn netwerk maar de box 12 geeft niet thuis dus waarom zitten er 2 usb poorten op als dit niet werkt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @wilhelmus59 , hoe heb je dat gedaan op de V10, met welk format is de hdd geformatteerd?

Ik zie op mijn Telfort V10 geen mogelijkheden daarvoor.

 

 

de nieuwe router herkent de externe hdd niet via usb de v10 box kon ik de hdd gewoon benaderen via mijn netwerk maar de box 12 geeft niet thuis dus waarom zitten er 2 usb poorten op als dit niet werkt

Hallo @wilhelmus59 , het is een standaard modem met eigen firmware van KPN er op en die firmware schakelt de usb functie uit.

Op mijn Telfort V10 heb ik ook geen actieve usb functie, behalve voor een 3G/4G dongle of mobiel aangesloten als hotspot, maar niet voor een usb stick of een hdd.

 

Reputatie 7
Badge +24

Op de v9 kon het nog. Op alle latere Experiaboxen kon het met de nieuwste firmware niet meer. Voor zover ik weet op de v10 ook niet.

Op de v9 kon het nog. Op alle latere Experiaboxen kon het met de nieuwste firmware niet meer. Voor zover ik weet op de v10 ook niet.

Hallo @Nick83 Volgens mij ook niet, dus ook niet op de KPN versies.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @wilhelmus59, welkom op het forum!
Helaas werkt dit met de V12 niet.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
 

Kunnen we van KPN nog een upgrade verwachten van de firmware van de V12 waarbij de USB-ingang een HDD of memory stick herkent en beschikbaar maakt in het netwerk?

Reputatie 7
Badge +24

Kunnen we van KPN nog een upgrade verwachten van de firmware van de V12 waarbij de USB-ingang een HDD of memory stick herkent en beschikbaar maakt in het netwerk?

Nee. KPN heeft het nadrukkelijk uitgeschakeld.Â