Beantwoord

extra WAP aansluiten op Experia Box

  • 26 August 2020
  • 4 reacties
  • 186 keer bekeken

Ik probeer een extra WAP (Netgear WAC104) aan te sluiten op een Experia Box v10. Als ik de Netgear met de Experia Box verbind, valt even later de verbinding van de laptop met de Exeria Box weg: WebUI van de Experia niet bereikbaar (server time-out), internet niet bereikbaar. Voordat de verbinding wegvalt, zie ik (in de WebUI van de Experia Box) dat de Netgear wel een IP adres krijgt. Wie weet er, wat er aan de hand is?

icon

Beste antwoord door wjb 31 August 2020, 11:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Zef Nacken!

Is het inmiddels gelukt om dit goed werkend te krijgen of loop je nog tegen het zelfde probleem aan? Dit is iets dat buiten de ondersteuning van de klantenservice valt, dus zelf heb ik hier te weinig kaas van gegeten om er iets zinnigs over te kunnen zeggen. Gelukkig kent dit forum vele gebruikers als @wjb die hier wel helemaal in thuis zijn en kan je hier via de community vast mee verder worden geholpen!

Reputatie 7
Badge +24

Op die netgear heeft u nog niets ingesteld? Die haalt u zo nieuw uit de doos?

Reputatie 7

Is die WAC104 ooit eerder gebruikt in een ander netwerk?

Zo ja, geef deze dan eerst een factory reset.

Ik neem aan de je de WAC104 op één van de LAN poorten van de V10 aansluit.

Als je een PC met een netwerkkabel op de V10 aansluit, kan je daarmee dan nog wel de V10 benaderen?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!