Beantwoord

Extra wifi punten/versterkers zijn niet zichtbaar/tv opnames en gids traag

  • 5 January 2021
  • 3 reacties
  • 212 keer bekeken

Beste,

 

Met de kerst al wat vage problemen gehad met de wifi, telefoons konden niet verbinden etc.

Modem maar is opnieuw opgestart en jawel na een tijdje kan iedereen weer op de wifi.

 

Nu na de kerst weer thuis aan het werk, vandaag is ondertussen de verbinding meerdere keren weg gevallen. De PC leek voor een aantal minuten elke 10seconden de verbinding kwijt te zijn.

 

Dus ik weer aan het zoeken in de thuisapp, modem opnieuw opstarten etc. Kom ik weer aan het kijken in de app en net als laatst met de kerst valt het mij op dat ik 0 versterkers zie in de app. Enkel het modem wordt weergegeven. Best vreemd aangezien ik twee experia wifi punten heb en twee super wifi punten.

 

Goed ik aan de google, kom ik bij het forum terecht ik moet alles uitzetten voor 30seconden en dan 1 voor 1 alles weer aan gaan zetten. Prima gaan we doen, na 10min zie ik nog steeds alleen maar mijn modem in de thuis app.

 

Wat moet ik nu nog doen dan? weer het forum op, ik lees iets over handmatig firmware upgraden. Goed ik log in op mijn modem, ga naar firmware upgrade/Led's. Tot mijn verbazing als ik hier op klik krijg ik een leeg beeldscherm….. Wat moet ik nu nog doen….

 

Buiten de wifi om, op de tv is het openen van het menu voor opnames en de tv gids ook een groot probleem. Alles is een partij traag en sloom, beeldscherm wat half blijft hangen. 

 

Hoor graag,

Groeten,

Bas

icon

Beste antwoord door Traveljoker 20 January 2021, 14:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Traveljoker Excuus, ik zie dat je topic er doorheen is geglipt. Sorry voor de late reactie! 

Hoe is de situatie op dit moment? En zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig! 

Reputatie 7
Badge +15

@Traveljoker Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik heb je gegevens er bij gepakt en het lijkt er op dat de wifi versterkers niet helemaal goed (meer) geconfigureerd zijn.

Ik zou dan ook willen adviseren de versterkers die je gebruikt even te resetten en vanaf het begin weer opnieuw te configureren

 

@Rutger_ Bedankt voor het advies, zojuist wilde ik bezig gaan maar de versterkers staan weer in de app.

Gister hebben wel alle systemen een update gehad (tv kastje van jullie heeft software gedownload etc.) 

Lijkt bij deze nu dus geregeld zonder verder handelen.