Beantwoord

Firewall V9 laat signaal Smartalarm niet meer door

  • 16 May 2019
  • 6 reacties
  • 152 keer bekeken

Sinds 4 jaar gebruik ik probleemloos het Smartalarm systeem via de V9. Sinds enkele weken wordt het signaal door de firewall tegengehouden zodat het geen contact meer maakt. Via teamviewer hebben de technici van Smartalarm al twee keer de instellingen proberen te wijzigen van de V9 echter wordt het nog steeds tegengehouden. Ook een switch leverde geen resultaat op. Het basisstation wordt wel herkend. Wat zou een oplossing kunnen zijn?
icon

Beste antwoord door Erwin776 23 May 2019, 20:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
De firewall van de Experia Box zal je niet tegenhouden, dus moet er iets anders aan de hand zijn.
Wat lukt er op dit moment niet?
Heb je screenshots van eventuele foutmeldingen?
We hebben niks meer gehoord. Heb je het probleem kunnen oplossen, @Erwin776 ?
Klopt, ondertussen hebben ze weer een keer via teamviewer meegekeken en geprobeerd instellingen te wijzigen. Morgen bezorgen ze een nieuw basisstation van Smartalarm. Ze hopen dat het dan wel werkt. Ik wacht daar nog even op. Bedankt zover!
Graag gedaan en ik hoop dat je het opgelost krijgt!
Gisteren eindelijk een nieuw basisstation gekregen. Daar bleek het dus aan te liggen. Deze kan gesloten worden! 👍🏻
Goed om te lezen! Ik zet je laatste reply als beste antwoord. Mocht er in de toekomst iets met je verbinding zijn, weet je mij te vinden! Fijn weekend!