Foutmelding 1035

  • 16 December 2019
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik heb toch een paar concessies moeten doen. TV werkt op zich wel, maar opnemen of opnieuw starten van programma lukt niet zonder 1035 foutmelding.

Configuratie:

  • Experiabox v10
  • 3 Velop Mash nodes (waarvan één dient als master-node)
  • Netgear Gigabit PoE Switch | 24 Poorten | JGS524PE-100EUS

De hoofd-node is met de ene UTP kabel verbonden met de Experiabox, en de andere UTP kabel aan de Switch. Alle andere nodes en de apparatuur is vervolgens op diezelfde Switch aangesloten.
 

de Velop Mash verzorgt dus de onderlinge verdeling van de IP nummers. Ik kies er bewust niet voor om de Mash in bridge mode te zetten, omdat er dan veel functionaliteit van het Mash systeem niet goed functioneert.

Uiteindelijk heb ik de 3 netwerkkabels waar uiteindelijk een TV op aangesloten moet worden rechtsstreeks op het modem moeten aansluiten i.p.v. in de switch.

Is er uberhaupt een manier om via experiabox → VELOP → switch → tv aan te sluiten?

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt


1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Is er uberhaupt een manier om via experiabox → VELOP → switch → tv aan te sluiten?

Nee. Zo simpel is dat.

Reageer