Beantwoord

Fritzbox 7581 voip instellen en account gegevens

• 28 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 485 keer bekeken

Ik heb de fritzbox 7581 aangesloten op VDSL en ITV werkt en internet en wifi ook. nu Heb ik een gigaset c530 dect telefoon en die wil ik ook aan kunnen sluiten. Waar kun je de VOIP account gegevens vandaan halen? Lijkt mij bij vrije keus modem toch ook dat je de telefoon ook kunt aansluiten?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door wjb 28 oktober 2019, 14:55

Helaas is het nog niet mogelijk om de SIP login in jouw Fritz!Box te plaatsen.

Dit zal binnenkort wel gaan komen, maar de vraag is of dat met een week, een maand, drie maanden of zelfs zes maanden het geval zal zijn.

Feit is dat in het kader van de integratie van XS4ALL met KPN deze functionaliteit bezchikbaar zal komen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Helaas is het nog niet mogelijk om de SIP login in jouw Fritz!Box te plaatsen.

Dit zal binnenkort wel gaan komen, maar de vraag is of dat met een week, een maand, drie maanden of zelfs zes maanden het geval zal zijn.

Feit is dat in het kader van de integratie van XS4ALL met KPN deze functionaliteit bezchikbaar zal komen.

wjb dank je wel, wel raar dat xs4al het wel kan doen en kpn heeft de gegevens en kan ze niet uitgeven. Dit weet ik uit betrouwbare bron.

Reputatie 7

wjb dank je wel, wel raar dat xs4al het wel kan doen en kpn heeft de gegevens en kan ze niet uitgeven. Dit weet ik uit betrouwbare bron.

Dat is inderdaad bekend, vandaar ook dat ik aangeef dat het er aan zit te komen vanwege de integratie van XS4ALL met KPN. De vraag is alleen nog wanneer.

Ik ben ondertussen al heel lang bezig met dit issue. Zie ook dit topic.

Ik word zo moe van dit trage gebeuren… Vandaag besloten maar over te stappen naar XS4ALL

Net als dat ik graag een dect telefoon zou willen aansluiten op internettelefonie via de kabel en via de simkaart. Met de fritzbox 6890 zou dat moeten kunnen, maar KPN kan me niet helpen.  Ik kreeg als advies de GSM maar continue binnen mijn huis bij me te hebben in dezelde ruimte….  Onhandig en voor slechthorende al helemaal geen optie tenzij de telefoon wel heel dicht in de buurt is.. Wanneer ziet KPN dat eens in?

Reageer