Beantwoord

FTP niet meer mogelijk op V10 samen hybride 4G-modem

  • 7 February 2019
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +3
@Marcia_ , ik weet niet of ik de vraag hier kan stellen...

Sinds de experia V10 en G4 modem (samen) werkzaam zijn kan ik niet meer via FTP op de commandoregel (CMD) het ftp commando GET en PUT gebruiken, deze handeling wordt ergens door geblokkeerd.
Heeft het met port 21 te maken? Ik weet het niet.
Is er iemand die voor mijn probleem een oplossing weet?

De ftp commando's worden gewoon van mijn laptop naar een huurserver gegeven en hebben voorheen met de Experia V10 alleen (dus zonder G4 modem) foutloos gewerkt.
Admin: nieuw topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 10 March 2019, 19:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ik heb voor deze vraag even een nieuw topic aangemaakt! Zelf weet ik het antwoord niet, maar ik heb hem wel intern uitstaan. Zodra ik een reactie van mijn collega's krijg, zal ik het hier laten weten.
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb nog geen reactie mogen ontvangen, maar ik ben er wel opnieuw voor je achteraan gegaan. Wordt vervolgd!
Reputatie 7
Badge +30
Inmiddels het verlossende antwoord ;-): via de command line in Windows werkt het inderdaad niet. Het werkt wel als je een FTP client zoals WinSCP gebruikt, hierin kan je ook op een command line werken. Hopelijk heb je iets aan die workaround!