Vraag

gaming om te huilen

  • 9 February 2019
  • 54 reacties
  • 897 keer bekeken

Reputatie 1
15 hops naar een game server waarvan 9 dood, om te huilen echt waar , ziggo heeft er 5 waarvan 1 dood. online gaming is onmogelijk zo.


54 reacties

Reputatie 7
Er is een probleem! En jij roept: er is geen probleem!
Roep ik dat er geen probleem is ... waar dan? Het enige wat ik roep is dat ik nog geen indicaties heb gezien dat die server van KPN daar debet aan is en dat je het daar dus niet op moet gooien.

ik heb in elk geval alle configuraties geprobeerd en alles staat nu zoals jij het als laatste hebt geadviseerd, terug bij af dus, al een half jaar geleden zo ingesteld adhv dit forum.
Dus je gebruikt die Netgear niet meer?

Maar goed, ping is niet mijn probleem het gaat om het Packet gebeuren en het heen en weer sturen van de info.
Waarom denk je dat en wat bedoel je er mee?
Reputatie 1
1: heb ik los gelaten nu idd ergens anders gaan zoeken.

2: jawel, de pc alleen op het modem dus zonder tv gaat iets beter maar dat schiet niet op. Dus pc op netgear en WiFi. Modem alleen tv.

3: ik krijg om de een of andere reden de info wat er op de gameserver gebeurt te laat of verdeeld binnen. Ik speel first shooter spellen en bij frame loss gaat je wapen 'zwabberen' dus onstabiel bewegen en loopt alles trager/ moeilijker.
Reputatie 1
Ik weet niet wat er veranderd is maar de laatste week is de connectie een stuk stabieler.
Reputatie 1
oke ik geef het op, niks veranderd en het is weer bagger de laatste paar dagen. Bedankt voor de reacties.

Reageer