Beantwoord

gast netwerk experia WIFI

  • 31 January 2020
  • 3 reacties
  • 600 keer bekeken

Ik heb zelf twee Experia WIFI versterkers van KPN aangeschaft om een betere WIFI dekking te krijgen in het hele huis.  Helaas blijkt achteraf dat hiermee de gast netwerk wordt uitgeschakeld. Als ik dat had geweten dan had ik niet de twee versterkers aangeschaft. 
in de app Thuis van KPN staat wel een tabblad Gastnetwerk maar is niet actief met de opmerking dat deze binnenkort beschikbaar komt.

Ik ben dus niet te tevreden met de service van KPN.  Zelf versterkers aangeschaft en daarmee worden mij belangrijke opties ontnomen.  
 

graag hoor ik wanneer gastnetwerk mogelijk is in combinatie met experia WIFI

icon

Beste antwoord door Lisa 2 February 2020, 16:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@jakobh Vervelend dat de versterkers niet naar behoren functioneren. Het probleem is dat de versterkers het hele netwerk overnemen. In onze Experia Wifi zit helaas nog geen gastnetwerk ingebouwd, wanneer dit komt weten we helaas niet. Als je graag gebruik wilt blijven maken van het gastnetwerk kan je deze combinatie helaas niet gebruiken. In dat geval zou ik de versterkers terugsturen binnen de 14 dagen retour termijn. 

Reputatie 7
Badge +17

@jakobh Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +21

@Lisa hopelijk heeft @jakobh meegekregen, dat ruim een week na zijn vraag ook de Experia WiFi een gastnetwerk heeft gekregen (Experia WiFi updates). En ook de KPN Thuis app is vernieuwd, ook met gastnetwerk ondersteuning.

Reageer