Vraag

Gastaccount werkt niet met de v10 in combinatie met 4G modem

  • 19 November 2020
  • 7 reacties
  • 110 keer bekeken

Badge +19

Beste forumvrienden en vriendinnen,

Ik ben al een keer aangehaakt aan een ander topic maar dat leverde niet veel op. Vandaar een eigen topic.

Ik heb de V10, 4g modem en 3 experia wifi's. Prima combinatie, werkt prima. Tot ik het gastaccount ging gebruiken voor de gasten van mijn bed & breakfast. Al snel kreeg ik te horen van de gasten dat er geen wifi was. Uren gezocht naar de oorzaak en wat blijkt zodra ik het 4G modem los koppel werkt het prima. Koppel ik het 4g modem weer aan de v10 valt het gastaccount na een paar minuten uit. Het is dus echt alleen het gastaccount wat problemen heeft. Uiteraard alles gerest e.d maar het blijft zo. Ik denk een ontwerpfoutje.

Het zou fijn zijn als dat opgelost kan worden want die extra snelheid hebben we wel nodig hier in the middle of nowhere.

Degene die dit oplost mag een weekendje de B&B in. Wie gaat die uitdaging aan?

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Joep1965 ik doe dit werk toch echt meer omdat ik het leuk vind dit soort puzzels op te lossen. Die kamer mag dus, hoe lief dan ook aangeboden, naar iemand anders. :wink: 

Wat betreft het topic; ik heb me even ingelezen en zie inderdaad dat deze vraag wat vaker naar boven komt. Het lijkt me om die reden verstandig om de juiste personen binnen KPN te vinden die gaan over het maken van dit soort aanpassingen. Ik laat het topic uiteraard open staan maar ik weet niet hoe snel ik een antwoord voor je heb. Zodra ik meer hoor laat ik het je gelijk weten. 

Reputatie 3
Badge +1

Heb het forum beetje lopen door spitten en zie dat je met een v10A plus sneller buitengebied internet het dan wel werkt dus u moet uw v10 omruilen naar een v10a :)

Badge +19

O dat hoop ik toch niet.  De v10a is niet echt mijn favoriet. Maar ja het zou best kunnen. Heb jij een link waar dit probleem ook speelt?

Reputatie 7
Badge +24

Je hebt het gastennetwerk van de Experia WiFi's aan gezet? Niet van de Experiabox lijkt me toch? Want daarop word WiFi uitgezet.

Zo dus. 

En dat werkt niet?

Badge +19

@Nick83 de Wi-Fi van de v10 is inderdaad uit. Ik kan ook verbinding maken met het gastaccount maar binnen een minuut kan je niets meer en staat er u heeft mogelijk geen verbinding. Trek ik het 4g modem er uit dan werkt het wel. Het probleem speelt alleen bij het gastaccount!!

Reputatie 3
Badge +1

O dat hoop ik toch niet.  De v10a is niet echt mijn favoriet. Maar ja het zou best kunnen. Heb jij een link waar dit probleem ook speelt?

https://forum.kpn.com/internet-9/gasten-wifi-experiabox-v10-icm-buitengebied-wifi-491775

Badge +19

@TimvanMeerveld dank voor je link. Dit gaat  echter over het gastaccount op de v10. Dat is toen inderdaad opgelost. Maar hetzelfde probleem is dus ook bij de experia wifi's het geval. Dat is wat er bij mij speelt.Â