Beantwoord

Gasten wifi op FRITZ!Repeater werkt niet

  • 19 March 2023
  • 6 reacties
  • 62 keer bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb de kpn box 12 met wifi en gasten wifi.

Nu heb ik hierachter een FRITZ!Repeater 1750e hangen voor buiten. (hangt bedraad in de schuur).

Nu gaat de “normale” wifi uitstekend, maar als ik een gaste wifi activeer kan geen apparaat met het netwerk verbinden.

Is hier een oplossing voor?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 12 April 2023, 08:40

Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb gelezen op de site van de fritzbox dat dat niet gaat helaas..…

Ik zit nu te denken om een kpn super wifi 2.0 aan te schaffen. Kan ik er gewoon 1 aanschaffen of moet ik er 2 hebben? Weet iemand dat zo?

 

Alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +24

U kunt er 1 aanschaffen. Het WiFi op de KPN Box blijft gewoon werken.

Badge +19

@Remko44 het modem is ook een wifipunt en werkt samen met de SuperWiFi's.  Je zou er dus aan één genoeg hebben mits je goed plaatst.  Het modem in de meterkast en de superwifi op zolder gaan niet werken.  Die afstand is dus te groot.  Hoe gaat de opstelling worden?

Hoi, bedankt voor het antwoord.

Dan heb ik er aan 1 genoeg. Ik meende dat ik er 2 nodig had omdat ik dacht dat de modem dan niet meer zou werken, maar gelukkig maar 1.

 

@Joep1965 

Deze komt in de schuur, en is wel te ver weg, maar deze komt dan bedraad naar de schuur dus dat zou dan wel goed moeten komen....

 

Reputatie 7
Badge +19

Ik zie dat de community hier op het forum je al goed op weg heeft geholpen @Remko44 

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb gelezen op de site van de fritzbox dat dat niet gaat helaas..…

Ik zit nu te denken om een kpn super wifi 2.0 aan te schaffen. Kan ik er gewoon 1 aanschaffen of moet ik er 2 hebben? Weet iemand dat zo?

 

Alvast bedankt 

@Remko44 het modem is ook een wifipunt en werkt samen met de SuperWiFi's.  Je zou er dus aan één genoeg hebben mits je goed plaatst.  Het modem in de meterkast en de superwifi op zolder gaan niet werken.  Die afstand is dus te groot.  Hoe gaat de opstelling worden?

 

Reageer