Beantwoord

Gebruik verbindingssets

  • 8 January 2019
  • 4 reacties
  • 237 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6
  • Slimmerik
  • 245 reacties
Op de site van KPN staat aan het begin van de instructie voor deze adapters:

Gebruik van je adapters:

  • Gebruik maximaal drie adapters binnen één thuisnetwerk.
  • Verbind je tv-ontvanger en computer nooit met dezelfde Draadloze Verbindingsset!
  • Steek je adapters altijd rechtstreeks in het stopcontact. Maak geen gebruik van een eventueel naastgelegen stopcontact.
Mijn vraag betreft het 2e aandachtspunt. Moet ik dit zo uitleggen, dat als je een set van 3 hebt (waarvan de 1e bij de Experiabox), je niet de 2e adapter kan aansluiten op de tv en de 3e elders in huis op een computer?? Is het of allebei tv of allebei computer?? maar niet gemixed??
icon

Beste antwoord door wjb 8 January 2019, 17:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Het is geen enkel probleem om een computer en een TV ontvanger op dezelfde "draadloze" verbindingsset aan te sluiten.
Reputatie 7
Badge +24
Hi r_k, welkom hier.

Het is geen enkel probleem om een computer en een TV ontvanger op dezelfde "draadloze" verbindingsset aan te sluiten.

@wjb legt het precies goed uit. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Reputatie 5
Badge +6
@Alex_P Gaan jullie dan ook de tekst op de site aanpassen. Want de bedoeling van het 2e bolletje (zie maar 1e reactie) in de instructie ontgaat mij dan.
Reputatie 7
Badge +24
Yes, ga ik doorgeven. Vermoed dat dit nog van "vroeger" zo is blijven staan. Dankjewel.