Beantwoord

Geen bevestiging van opzegging ontvangen

  • 23 January 2020
  • 9 reacties
  • 154 keer bekeken

Goedendag, 

 

Ik heb 7 januari mijn contract opgezegd wegens verhuizing naar het buitenland.

 

Formulieren netjes via de site ( emigratie) ingevuld en daar een bevestiging van ontvangen.

Op deze bevestiging stond, dat ik binnen 5 werkdagen antwoord zou ontvangen, echter tot op vandaag niets gehad.

 

Later heb ik via zowel mail als nogmaals via de site nogmaals bewijs van emigratie door gegeven,

 

Echter nog steeds niets van jullie kant ontvangen.  Ik wil graag de modem en decoders retour zenden.

Ons huis is verkocht en de overdracht is 30 jan.

 

Ik zou graag spoedig enige reactie van u ontvangen.

 

Met vriendelijke groet, 

 

Martine

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Bart_ 31 January 2020, 09:49

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi Martine @Diversion600 

 

Vul even jouw volledige profiel. Dan kan een moderator het even nakijken in het systeem. 

Je kunt natuurlijk wel alvast de spullen terugsturen. Het is niet persé nodig om te wachten op een verzenddoos van KPN. Je kunt ook een eigen doos gebruiken. 

 

 

Apparatuur in bruikleen of te huur

Apparaten die van KPN zijn willen we graag terug hebben. We kunnen ze dan recyclen. Bij je internet abonnement krijg je een modem (Experia Box) van KPN in bruikleen. Een tv-ontvanger huur je van KPN. Na afloop van je abonnement sturen we je een retourdoos. Je kunt ook een eigen doos gebruiken. De doos met apparatuur geef je af bij een PostNL locatie. Verzending is gratis.

Heb je een tv-ontvanger over? Wijzig dan eerst je abonnement. Anders blijf je er huur voor betalen. 

KPN

Antwoordnummer 10119 

2400VB Alphen aan den Rijn

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Diversion600 Ik kijk graag voor je na hoe het zit. Je hebt alles dus keurig doorgegeven, maar geen reactie gekregen? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +28

@Diversion600 

Heb je de apparatuur al teruggestuurd naar?:

KPN

Antwoordnummer 10119 

2400VB Alphen aan den Rijn

 

Ja, alles is terug gestuurd. 
 

gr Martine

 

ps profiel is aangepast.

Reputatie 7
Badge +28

Mooi 👍, succes met de verhuizing naar het buitenland. 👋

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Diversion600 Natuurlijk stuur je je apparatuur terug als je contract is beëindigd, maar het terugsturen zelf zorgt er niet voor dat een abonnement wordt beëindigd. Ik zie dat je al enkele malen contact hebt gehad over het beëindigen van je abonnement. Er dient een bewijs van uitschrijving te worden meegestuurd: dit document is een vereiste voor het beeindigen van je abonnement. Zodra je dit hebt opgestuurd kan alles worden verwerkt. 

Snap ik helemaal Bart, maar we wonen nu eenmaal niet meer in het huis van levering dus apparatuur moet wel teruggestuurd. Het huis is verkocht en zal morgen worden opgeeverd.

@ Bart,

 

er staat trouwens : uitschrijving gemeente of arbeids contract…  uitschrijving gemeente hebben we nog niet daar de oplevering van het huis vandaag is, maar arbeidscontract hebben we wel. Dit alles is door gestuurd.

 

Maar waar zelfs de oorspronkelijke vraagstelling over was… ik heb alles ingestuurd, krijg bevestiging van ontvangst en daarin staat binnen 5 werkdagen komt er reactie.

 

Dit blijft echter uit… 0 reactie.. 1 keer een telefoontje gehad van een medewerker die van toeten nog blazen wist. Hij zou mijn verhuizing wel even in orde maken… maar wat gek op de nieuwe postcode kan niet geleverd worden.. ?? U mist de letters achter de cijfers.. u verhuist toch naar Nijmegen..?? Nee naar Noorwegen, ja juist naar Nijmegen… beste man .. als u mij belt om de verhuizing in orde te maken dan weet u toch dat we gaan emigreren?? Ow… nee dat kan ik niet voor u doen..

Als u nou dat en dat formulier in stuurt dan komt het in orde… ondertussen nogmaals gedaan en ook hier weer meer dan 5 werkdagen geleden, maar nog steeds geen reactie.

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Diversion600 Je hebt hoe dan ook een bewijs van uitschrijving nodig hebt, als je je abonnement vanwege emigratie laat stopzetten. Ik ben het uiteraard met je eens dat het wel goed met je besproken moet worden en dat een collega veronderstelde dat je naar Nijmegen zou verhuizen in plaats van naar Groningen zou emigreren is jammer. Ik wil je aanraden om het bewijs van uitschrijving op te sturen zodra je het hebt. Laat het me weten als je dat gedaan hebt, dan kan bij de achterliggende afdeling die dit verwerkt navraag doen. 

Reageer