Geen enkel apparaat kan via een VPN contact maken met het internet.
Ik heb zelfs verschillende browsers en VPN aanbieders geprobeerd. Helaas, geen enkele VPN connectie is mogelijk. Zonder VPN zijn er geen problemen.
Na inloggen in de Experiabox zag ik aan de "Showtime" dat deze in de nacht van 31-01 op 01-02 een tijd geen connectie met het internet heeft gehad. Waarschijnlijk een reset geweest i.v.m. een software update? (Software is versie V1.01.00T03.2).
Sinds dit moment is er dus geen enkele VPN verbinding meer mogelijk.
(Ook niet meer van de thuiswerkplek naar kantoor....)
Iemand dezelfde problemen?
Zijn er misschien automatisch instellingen aangepast in de V10 na de update?
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Beste antwoord door WeeDee
Zojuist de V10 maar weer eens gereset om te kijken of dit een verbetering op zou leveren en wat blijkt?
Het is weer mogelijk een VPN verbinding op te zetten. (Heb nu 2 VPN diensten geprobeerd)
Waarschijnlijk toch een niet helemaal vlekkeloos verlopen update geweest van de V10 begin van de maand....(?)
Bekijk origineel
Het is weer mogelijk een VPN verbinding op te zetten. (Heb nu 2 VPN diensten geprobeerd)
Waarschijnlijk toch een niet helemaal vlekkeloos verlopen update geweest van de V10 begin van de maand....(?)