Vraag

Geen geluid bij Netflx

  • 24 November 2019
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

Hallo,

Opeens heb ik geen geluid op Netflix. Ik heb zo’n beetje alle opties geprobeerd om de boel opnieuw in te stellen. Het rare is dat sommige trailers wel te horen zijn.

Iemand een idee om het op te lossen?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Keeswinkel, wat vreemd dan je geen geluid hebt bij Netflix. Als je gewoon I-TV kijkt heb je hier geen problemen mee? Hoe kijk je Netflix, via de tv-ontvanger van ons? 
Heb jij externe audioapparatuur aangesloten of komt het geluid gewoon uit de speakers van de tv. 
Als je wél externe audio apparatuur hebt aangesloten, wat voor apparatuur is het, hoe is het aangesloten. 
Kan het zijn dat er een kabelbreuk in de *aanname* HDMI kabel zit? 

Ik hoor graag van je!

Hallo,

Ik heb ook Netflix even benaderd en nu blijkt dat ik in de audio settings per programma (serie, film) de taal moet instellen.

Ik heb een audiobox (Cambridge TV5) aangesloten op de TV met een flasvezelkalbeltje en een HDMI kabel. Een paar weken geleden had ik nog nergens last van. Ik kon eenvoudig met de afstandsbediening van KPN (die witte) of met de afstandsbediening van de TV (Sony Bravia met Netflixknop) Netflix selecteren en had nergens last van. Nu moet ik dus, als ik bijvoorbeeld wissel tussen The Crown en Roma, de instelling Engels standaard en Roma, Spaans standaard, handmatig wisselen. Echt raar wat mij betreft.

Met de Netflixmedewerker heb ik nu een oplossing waar ik maar gedeeltelijk blij mee ben. Het kan goed zijn dat ik iets fout heb gedaan maar ik ben sinds installatie driekwart jaar geleden aan geen kabel geweest en heb ook niets aan de instellingen gewijzigd.

Het blijft een raadsel.

Misschien hebben jullie nog een suggestie.

Groet,

Kees Winkel

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Keeswinkel Bedankt voor je reactie. Welk type tv-ontvanger heb je? Ik heb je even verplaatst naar ‘thuisnetwerk’ omdat ik heb gehoord dat daar vaak kundige Superusers actief zijn!

Hoi Lisa,

Ik denk dat je bedoelt de HMB2260 V2.

Ik hoop dat iemand een antwoord heeft. Alvast bedankt voor je hulp.

Kees

Reageer