Beantwoord

geen internet op smart tv via mifi router

  • 11 January 2020
  • 3 reacties
  • 682 keer bekeken

Reputatie 1

Omdat mijn glassvezel aansluiting nog even op zich laat wachten is mijn thuispakket gestopt. Ik heb even gebruik kunnen maken van het noodpakket, maar omdat mijn thuispakket gestopt is stopt ook het noodpakket. Nu heb ik sim only afgesloten en zelf een mifi router aangeschaft. Dit werkt op de meeste apparaten prima behalve op mijn samsung smart tv. Hij zegt wel te verbinden met het netwerk maar krijgt geen internet. Ik heb al van alles geprobeerd, mifi router gereset, tv volledig gereset en van het stroom gehad, instellingen gecheckt, maar krijg het niet werkend. De instellingen van de tv lijken verder wel goed te staan. De tv krijg wel een ip-adres en ook een dns. Om uit te proberen heb ik de simkaart van het noodpakket er in gestopt en dan werkt internet meteen. De gegevens komen overeen bij beide simkaarten alleen werkt het bij de ene wel maar bij de andere niet.

 

Wie weet hier een oplossing voor.

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Voxox 11 January 2020, 19:24

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Ook lukt het niet om een WiFi camera aan het netwerk toe te voegen. Ook dit lukte wel toen ik de andere simkaart gebruikte. Ik vermoed dat het dus iets met de simkaart te maken heeft. 

Reputatie 1

Het probleem is opgelost. Het zat hem in de apn. Handmatig kpn4g.nl toegevoegd en meteen maakte de tv verbinding. Camera moet ik nog testen maar verwacht dat deze ook wel gaat werken nu.

Goedenavond, 

 

Mag ik vragen hoe je het gedaan hebt? Ik heb nu hetzelfde probleem namelijk

Reageer