Vraag

Geen ip adres op apparaten bij V10a

  • 5 August 2019
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

Badge
Elke paar uur krijgen alle apparaten zoals laptop en 2 gsm's geen verbinding met wifi en de melding kan ip adres niet verkrijgen. Resets en bellen van klantenservice werken niet of slechts voor paar uur. Elke paar uur de modem resetten is geen blijvende oplossing. Ik zou graag mijn oude router terugkrijgen. Daar waren nooit problemen mee.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Hudru, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat jouw apparaten allemaal geen verbinding krijgen met de WiFi, althans niet voor lang. Dat is niet fijn. Nu heb je het modem al een aantal keer gereset volgend deze instructie? Maar dat werkt dus maar voor even.

Heb je de bekabeling als eens nagelopen? Want hoe is het modem aangesloten op het hoofdaansluitpunt? Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter?

Ik wil in ieder geval graag eens meekijken naar jouw verbinding. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.