Beantwoord

Monteur niet gekomen

  • 8 April 2020
  • 7 reacties
  • 856 keer bekeken

Beste, 

Dit klopt niet!!!

Monteur belde om 11.23 uur om mede te delen of hij al om 13.30 uurkon komen.

Ik heb NIET,ik herhaal NIET, gevraagd om de afspraak te verzetten. 

Betekend dat ik weer een vrije dag moet op gaan nemen, zeker in de zorg momenteel is dit heel moeilijk.

Dit neem ik zeer hoog op en ik ga zeker stappen nemen om die vrije dag gecompenseerd te krijgen.

 

José Salguero
 

Verstuurd vanaf mijn iPhone


Op 8 apr. 2020 om 16:02 heeft KPN <noreply@kpn.com> het volgende geschreven:
 

<KPN Hussel logo>

Werkzaamheden monteur

<Hussel_Right_Shape_1>
<Shadow 1>
 

 

Geachte heer/mevrouw Salguero,

 

 

Onze monteur is net bij u geweest. De monteur heeft de werkzaamheden helaas niet kunnen afronden. De reden hiervoor hebben we in de bijlage beschreven.

 

 

Hebt u nog vragen?
Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

 

<icon-arrow.png>

Vind uw antwoord

 

 

 


Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

 

  
 
 
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 April 2020, 15:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Macamincha, welkom! Wat ontzettend vervelend dit, zeg! Is de monteur uiteindelijk dus helemaal niet gekomen? Dat is natuurlijk niet de bedoeling.. Heb je al een nieuwe afspraak kunnen maken of het zelf kunnen verhelpen? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag mee naar deze vreemde situatie. 

Beste Marcia,

Allereerst wil ik toch mijn ongenoegen uitspreken over over het gebrek aan mogelijkheden om “gewoon” iemand aan de lijn te krijgen als je informatie wil of iets wil vragen. Heel frustrerend dat je uiteindelijk in een chat belandt met mensen die je niet verder kunnen helpen en je voorzien van standaard antwoorden en je doorverwijzen naar FAQ die totaal niet relevant zijn. Jammer…

Waar het om gaat is dat, rekening houdend met de Corona chaos, ik begreep dat het aansluiten niet op 1 april mogelijk was en dat daarom 8 april een acceptabele datum was. Collega’s hebben langer doorgedraaid om mij een dagdeel te gunnen om het aansluiten mogelijk te maken. 

Als de monteur had gebeld met de mededeling dat het door drukte en uitlopen van afspraken biet mogelijk was om te komen dan was in ook not amused geweest maar had ik daar nog wel begrip voor kunnen opbrengen. Een berichtje om 2 minuten na afgesproken tijdstip met de mededeling dat de klant de afpraak heeft verzet, maakt dat bij mij gevoelens van onrecht en woede los.

Inmiddels is een afspraak voor 16 april gemaakt.Betekent dat ik in de maand april pas vanaf de 16e internet en tv tot mijn beschikking heb. In de tussentijd wel enorm veel data op de KPN mobiel verbruik en vrees een enorme nota eind deze maand.

Marcia, je begrijpt dat ik of een of andere manier gecompenseerd wil worden en ik hoor graag hoe KPN dit wil realiseren.

 

met vriendelijke groet,

Jose Salguero 

Reputatie 7
Badge +30

Dat kan ik me goed voorstellen, Jose. Dat zou niet zo moeilijk moeten zijn. Gelukkig heb je mij gevonden! Ik vind het ook heel vreemd dat er op deze manier gecommuniceerd wordt. Helemaal in deze tijd, waar het al zoveel moeite kost om überhaupt vrij te krijgen als je in een vitale sector werkt. Wat ontzettend fijn dat je zulke geweldige collega's hebt.:green_heart:

 

Natuurlijk gaan de abonnementskosten pas lopen op het moment dat je aangesloten hebt, daar zal je dus geen ‘last’ van hebben. Daarnaast is het ook goed om te weten dat wij je geen extra kosten in rekening brengen als je over je mobiele data bundel gaat. Wel wordt de snelheid dan een heel stuk lager. Om dit te voorkomen heb ik een 50 GB bundel op je nummer gezet. Dit is gratis en je kunt er nog eentje krijgen als je hier niet genoeg aan hebt. Mijn excuses dat dit je niet eerder aangeboden is. 

 

Mocht ik op dit moment nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Beste Marcia,

Ben ik in een stuk van Kafka beland?

Zojuist ben ik gebeld door 0886610359, KPN, met de mededeling dat de monteur vandaag niet komt. Dit verzin je niet.…

Je begrijpt dat ik hier werk van ga maken. Ik ga dan ook een officiële klacht indienen over de werkwijze en service van KPN. Daarnaast eis ik dat de abonnementskosten van april in zijn geheel worden terugbetaald.

Schande.

Jose

Reputatie 7
Badge +30

Ach daar zit je toch helemaal niet op te wachten.. Ik zie dat de monteur óf er nu is, of straks komt. Hopelijk is het dan echt opgelost. Laat je nog even weten wat er uitgekomen is? Dan kunnen we ook naar compensatie kijken!

Beste Marcia,

Vanochtend is inderdaad een monteur gekomen en de glasvezel is aangesloten, internet en WiFi doen het.

Blijkt dat de koekebakker (sorry kan het niet laten) van verleden week nog meer niet goed had afgewikkeld. Gelukkig was de monteur van vanochtend van een ander kaliber en heeft hij dit perfect opgelost, ook dit mag benoemd worden.

Al met al toch goed gekomen, jammer van de onnodige frustraties en ergenis.

Marcia, jij bedankt voor je geduld en begrip.

Jose

Reputatie 7
Badge +30

Geen énkel probleem! Heel fijn om te lezen dat het nu wel goed gekomen is. Ik wens je een heel fijn weekend toe!