Beste,
Dit klopt niet!!!
Monteur belde om 11.23 uur om mede te delen of hij al om 13.30 uurkon komen.
Ik heb NIET,ik herhaal NIET, gevraagd om de afspraak te verzetten.
Betekend dat ik weer een vrije dag moet op gaan nemen, zeker in de zorg momenteel is dit heel moeilijk.
Dit neem ik zeer hoog op en ik ga zeker stappen nemen om die vrije dag gecompenseerd te krijgen.
José Salguero
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Op 8 apr. 2020 om 16:02 heeft KPN <noreply@kpn.com> het volgende geschreven:
Geachte heer/mevrouw Salguero, |
|
Onze monteur is net bij u geweest. De monteur heeft de werkzaamheden helaas niet kunnen afronden. De reden hiervoor hebben we in de bijlage beschreven. |
|
Hebt u nog vragen? Dan helpen wij u graag op kpn.com/service. Met vriendelijke groet, Jörg Kramer Directeur Klantenservice |
|
|