Beantwoord

Geen onderscheid meer tussen 2.4Ghz & 5Ghz band Experiabox V10A na update

  • 26 February 2019
  • 3 reacties
  • 262 keer bekeken

Reputatie 2
Dag allen,

Gisteren heeft mijn experiabox zich ge-update naar de nieuwste firmware (build190), en sindsdien kan ik nergens meer de optie vinden om iedere WiFi band een andere naam te geven, laat staan de mogelijkheid om individueel een band te kiezen. Klopt het dat die mogelijkheid eruit is gehaald of ben ik gewoon blind geworden?

Groetjes,

Wesley
icon

Beste antwoord door ds22 26 February 2019, 16:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ik heb pas sinds een paar dagen de v10a in huis (welke gelijk geüpdate werd naar build190), dus ik weet niet of die mogelijkheid er ooit is geweest, maar ik weet wel dat je met de WiFi servicetool de twee banden een andere naam kan geven.
https://forum.kpn.com/internet-9/splitsen-ssid-2-4ghz-en-5ghz-in-de-v10a-461871#post713923

Het is wel belachelijk dat je het alleen via de servicetool kan doen, terwijl je de gast-netwerken wel beide een aparte naam kan geven...
Reputatie 7
Is het dan überhaupt mogelijk geweest om via de beheerpagina's van de V10A de namen voor 2.4GHz en 5GHz los van elkaar in te kunnen stellen?
Reputatie 2
Ach natuurlijk, je kan dat met de servicetool doen inderdaad, was het compleet vergeten. Hartelijk dank!

Reageer