Ik heb een nieuwe Google Chromecast gekocht en een Google Home.
Ik heb KPN glasvezel met een Expediabox V10A, met daarbij 3 DVS1200 extenders (ook geleverd door KPN).
Ik heb de Google Home app geïnstalleerd op mijn iPhone. Ik doorloop de volgende stappen in de app:
- Apparaat instellen. -> CHECK
- Nieuw apparaat instellen-> CHECK
- Een huis kiezen -> CHECK
- Chromecast0380 kiezen -> CHECK
- Verbinden met Chromecast - CHECK (Lukt ook)
- Code weergegevens - > CHECK
- Help Google verbeteren ->CHECK
- Waar staat dit apparaat -> KEUKEN -> CHECK
- WIFI netwerk kiezen -> CHECK
- Verbinding maken met WiFi -> Verbonden
Klik op "Hulp nodig?" -> Schakel AP-isolatie (toegangspunt), ook bekend als clienisolatie of gastmodus, uit op uw router.
Enfin... KPN gebeld... die komen er niet verder mee. Op afstand de router een reset gegeven, echter het probleem blijft! Tweede keer KPN gebeld... U moet Google bellen, hier kunnen wij niets aan doen... Google gebeld... nee, u moet bij KPN zijn; het ligt aan het netwerk... Oftewel van het chromekastje naar de muur gestuurd..
Met mijn Google Home precies hetzelfde... -zucht-
Iemand suggesties?