Vraag

Geen verbinding Chromecast V3 / Honeywell T6 thermostaat en Foscam camera (monteursbezoek gehad na 2 uur probleem terug)

  • 21 februari 2019
  • 1 reactie
  • 84 keer bekeken

Ik heb vandaag een servicemonteur gehad voor wifi/experiabox problemen met randapparatuur. Na veel technische aanpassingen in de experiabox via (http://192.168.2.254 》 admin ) waaronder het uitzetten van IPv6 werkte alles weer. Zelfs mijn slimme thermostaat (Honeywell T6) die al een jaar 'niet slim is' maar ook mijn chromecast bleef stabiel verbonden wat hiervoor nooit het geval was. Vermoedelijk was de oorzaak dat ik geen vast IP-adres meer had door V10 update volgens de monteur. Nu 3 uur na monteursbezoek is het zelfde probleem er weer.

Helaas weet ik niet welke aanpassingen ik verder moet controleren.

Situatie;
》Ik heb ingelogd en zie dat IPv6 uit staat
》5ghz staat uit (mijn maximale snelheid is

1 reactie

Niemand een idee?😥

Reageer