Beantwoord

Geen verbinding Citrix-omgeving van werkgever

  • 25 November 2021
  • 7 reacties
  • 192 keer bekeken

Goededag,

 

Ik kan vanuit huis geen verbinding met maken met de CITRIX omgeving van mijn werkgever.

Ik heb de KPN BOX 12, en gebruik een bekabelde verbinding. Wanneer ik een mobiele hotspot verbinding gebruik kan ik wel gewoon verbinden met de CITRIX omgeving. Volgens onze IT afdeling ligt het aan mijn thuis verbinding. 

 

Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

 

Groet,

 

Yordy

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Yordy 29 November 2021, 14:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Yordy ,

Ja, daar heb ik ervaring mee. 

Ik heb het opgelost door mijn browsegeschiedenis (en eventueel cookies) te wissen en toen werkte het weer. 

Hi Noordzee,

 

Helaas had het geen effect bij mij. Bedankt voor uw reactie.

Reputatie 7
Badge +28

Check nog even of je het juiste internetadres gebruikt in de adresregel. En dus niet bv login.microsoftonline.com.

Reputatie 7
Badge +24

Probeer anders eens om ipv6 uit te zetten op de KPN Box. Verder vind ik het belachelijk dat een it afdeling zich er zo makkelijk van af maakt met "het ligt aan je thuisverbinding". 

Reputatie 7
Badge +28

Check nog even of je het juiste internetadres gebruikt in de adresregel. En dus niet bv login.microsoftonline.com.

Probeer anders eens om ipv6 uit te zetten op de KPN Box. 

 

@Yordy 

Heb je deze twee tips al gecheckt? 

Hoi @Yordy . Welkom op het forum.

Hoogst merkwaardig. Zeker omdat je met een kabel werkt. Laat je weten hoe dit afloopt en of je een oplossing hebt gevonden?

Hallo allen,

 

Het is opgelost Bedankt voor de antwoorden.  

De IT afdeling heeft na meerdere klachten een aanpassing gemaakt in de settings van de VPN client.

Helaas geen duidelijk antwoord gehad wat exact de oorzaak was.

 

Groet,

 

Yordy