Beantwoord

Geen verbinding met beveiligingscamera via het mobiele netwerk

  • 29 November 2022
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik heb een mobiel kpn abonnement.

als ik verbinding wil maken met mijn camera bewaking gaat dit alleen met een wifi verbinding.

Via het mobiele netwerk 5G lukt dit niet.

heb inmiddels al een sim kaarten van andere providers in mijn telefoon gehad en dan werkt het wel.

zowel van een Nederlandse als een Belgische provider.

stop ik mijn kaartje in een andere telefoon dan werkt het ook niet.

 

heeft iemand een oplossing hier voor?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 5 December 2022, 17:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @geen verbinding via 5G, welkom op ons forum!
Ik heb hier vanuit KPN niet direct een verklaring of oplossing voor.

  • Wat voor camera gebruik je precies?
  • Krijg je ook een specifieke foutcode?
  • Heb je hierover ook al contact gehad met de leverancier?

Het is TVRmobile 

Ik krijg geen foutcode maar het is iets wat KPN blokkeert.

Via een andere provider heb ik wel beeld op mijn toestel , het maakt niet uit welke provider.

alleen bij kpn werkt het niet

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen idee wat dat zou zijn, kun je dit bij de leverancier navragen?