Ook bij ons het zelfde probleem.Wifi groen vinkje en aardbolletje rood.
*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineelOok bij ons het zelfde probleem.Wifi groen vinkje en aardbolletje rood.
*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineelHallo
Sommige apparatuur heeft moeite met het onderscheiden van WiFi banden met een gelijke naam.
Hallo Jan-D,
Heb zojuist een nieuw modem geprobeerd, zelfde probleem. Ook heb ik de namen van de banden gewijzigd. Ook niet de oplossing…..
Kom er achter dat als ik de naam van de 5 ghz wijzig, opsla en dan uit het programma ga , weer inlog, de naam weer terug gaat naar de eerste instelling…..
Hallo
Tevens zou je eens kunnen kijken welke netwerkeisen de thermostaat minimaal stelt, voorbeeld 802.11 G, dan stel je de 2.4-band zo in dat deze alleen de B/G of G-band aanzet met een kanaalbreedte van 20.
Anders even de Nefit FAQ raadplegen.
Ik lees in de handleiding dat in het WiFi-wachtwoord geen $-tekens voor mogen komen, ook een punt van aandacht.
Hoi
Laat je weten of het daar wel mee lukt?
Hoi
Laat je weten of het daar wel mee lukt?
Erwin en Jan-D
Via deze tool is het veranderen wel gelukt.
De rest nog niet…..
Als het goed is heb ik de oplossing, bij mij functioneert het weer.
De gegevens hoe en wat plaats ik hier wel op het forum.
Nu echte problemen met opname en terugkijken.
Oei. Misschien vloeit het ene probleem nu in het andere over. Heb jij misschien een eigen switch of router ergens geplaatst?
Het lijkt me handig dat ik even met je bel. Ik werk morgen (en vandaag) tot 16:30. Wanneer schikt het? Kun je in dat geval je profiel aanvullen en een contact telefoonnummer toevoegen?
Hoi
Wifi: 2.4Gghz, 802.11b/g (niet n), kanaal auto (auto geselecteerde kanaal was 6)
Encryptie: WPA2, AES Verder geen gekke tekens in het wifi wachtwoord gebruikt, daar schijnt de nefit issues mee te hebben.
Met deze instellingen werken in ieder geval jouw printer en nefit. Helaas waren jouw itv tuners ook op deze router aangesloten. Ik vermoed dat het apparaat geen IGMP ondersteunt en dat zorgt voor gekke storingen. De oplossing? Heel simpel even de itv kabels weer rechtstreeks in de experiabox. Dat is ons gisteren gelukt!
Mocht je ooit andere vragen hebben weet je mij te vinden!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.