Geen verbinding met server op PS4 icm V10

• 4 juli 2018
  • 8 reacties
  • 128 keer bekeken

Ik heb precies het zelfde probleem en dat sinds vorig week zaterdag ik heb geprobeerd om via de kabel te spelen maar dat lukt ook niet
Upnp is ingeschakeld en dmz ook

beste Sjonnie heb jij hier al een antwoord op gevonden? Ik heb namelijk precies dit probleem

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Nou, @Jersus, dit is al een oud topic. En het probleem dat hier aan de orde was is opgelost.

Verder, als er "geen verbinding met server" staat is er vast het e.e.a. verkeerd aangesloten of is er iets anders aan de hand. Als je iets meer info inclusief foutcodes plaats kunnen we vast het e.e.a. verhelpen.
Nou, @Jersus, dit is al een oud topic. En het probleem dat hier aan de orde was is opgelost.

Verder, als er "geen verbinding met server" staat is er vast het e.e.a. verkeerd aangesloten of is er iets anders aan de hand. Als je iets meer info inclusief foutcodes plaats kunnen we vast het e.e.a. verhelpen.
hi, ik zal graag dit probleem willen verhelpen, alleen zal ik niet weten hoe ik heb hierboven gekeken qua antwoorden alleen snap ik er niet zo veel van

beste Robin, ik heb gewoon precies hetzelfde probleem als ik hierboven aangaf en vraag me dus af wat voor foutcodes je bedoelt. Ik heb dit probleem nu al 2 weken en heb vaak de router experia box V10 herstart en dit heeft ook nog niet geholpen. De ps4 is aangesloten met kabel dus het kan ook niet aan de ps4 zelf liggen
Reputatie 7
Badge +30
Maar,

Geeft ie nu precies aan wat er op die foto staat? Kan je verder wel inloggen en online functies gebruiken?

Robin
Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag @Jersus en welkom op het forum! Dat is behoorlijk balen zeg. Ik begrijp dat je graag online wilt gamen. Om dit probleem te verhelpen hebben we meer informatie van jou nodig. In principe zou het aanzetten van UPnP op de Experia Box genoeg moeten zijn om te gamen. Het aan- en uitzetten van UPnP IGD kan je doen op de Experia Box, Dit doe je door in te loggen in de webinterface van de V10, settings, UPnP IGD. Zou je dit willen testen? Ik hoor graag van je of dit het probleem heeft verholpen.
Goedemiddag @Jersus en welkom op het forum! Dat is behoorlijk balen zeg. Ik begrijp dat je graag online wilt gamen. Om dit probleem te verhelpen hebben we meer informatie van jou nodig. In principe zou het aanzetten van UPnP op de Experia Box genoeg moeten zijn om te gamen. Het aan- en uitzetten van UPnP IGD kan je doen op de Experia Box, Dit doe je door in te loggen in de webinterface van de V10, settings, UPnP IGD. Zou je dit willen testen? Ik hoor graag van je of dit het probleem heeft verholpen.
Beste vikash dit heb ik gedaan, het spel werkt nog steeds niet optimaal. Nog steeds dezelfde problemen
Maar,

Geeft ie nu precies aan wat er op die foto staat? Kan je verder wel inloggen en online functies gebruiken?

Robin

Beste robin, wat de foto aangeeft gebeurt ook bij mij het spel werkt vaakt niet vaak connection lost to server
Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen @Jersus, Jammer dat dit niet voldoende is om online te kunnen gamen. Ik weet niet of het inmiddels al gelukt is maar als dat nog niet het geval is zou ik je willen doorverwijzen naar dit topic.

Reageer