Beantwoord

Geen verbinding op de Smart tv

  • 16 October 2019
  • 7 reacties
  • 77 keer bekeken

Reputatie 1

Wel WiFi, geen internet op tv, servicelampje modem V10 brandt sinds kort oranje.

 

Admin: titel aangepast 

topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 18 October 2019, 19:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @RinconLatino , druk met een paperclip het resetknopje eens in totdat het powerlampje rood gaat branden, dan loslaten en wachten de modem opgestart is, zijn alle lampjes nu weer goed?

 

Reputatie 1

 

Beste Jan-D,

Gedaan wat je me adviseerde, servicelampje weer oranje  en van de drie overige groene lampjes brandt Power constant en de groene lampjes van Wireless en Internet knipperen.

Heb nog steeds geen Internet op de tv, YouTube werkt bij voorbeeld niet.

 

Groet, Ron

 

Hallo@RinconLatino , dan kun je het beste KPN even bellen, want alle lampjes behoren groen en/of blauw (eco) te zijn.

 

Reputatie 1

Dankjewel

Reputatie 7

Hoi@RinconLatino, ik zag in je andere topic dat er inmiddels een monteur bij je is geweest en dat die een kabelbreukje heeft hersteld. Is het daarmee ook gelukt om de SmartTV te verbinden en werkt die nu helemaal naar wens?

Reputatie 1

Helemaal naar wens! Bedankt voor je reactie 

Reputatie 7

Graag gedaan @RinconLatino, veel plezier met de weer werkende verbinding! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: