Beantwoord

Geen VPN verbinding mogelijk met mijn Experiabox V10

  • 13 November 2019
  • 9 reacties
  • 216 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik krijg geen VPN verbinding met mijn Experiabox V10.

Uit de berichtjes op het forum heb ik begrepen dat ik mijn profiel moest invullen, en dat er dan een andere update naar mijn experiabox gestuurd zou worden, maar na een week is er nog niets gebeurt volgens mij. Ik kan nog steeds geen VPN verbinding opzetten met mijn werkgever. Dat is voor mijn werk essentieel. 

Graag per ommegaande contact om dit op te lossen.

Wim van Oosterhout

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 23 November 2019, 14:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Die update is alleen van toepassing als u een v10a heeft. Niet bij een v10. Bij een v10 werkt VPN gewoon. 

@A. de Groot Gelukkig heb je je profiel ingevuld en daardoor kon ik een check op je lijn doen. Je hebt inderdaad een v10.  Hiervoor werkt de VPN goed.

Er is toch een kleine kanttekening.  Onlangs is er een firmware upgrade van de v10 geweest. Deze is goed ontvangen en we ervaren bijna geen issues. Toch is er een kleine groep klanten die aangeven plotseling geen VPN verbinding meer te kunnen maken. Wellicht ben jij één van hen? Heeft jouw VPN verbinding altijd goed gewerkt? Zo ja, wanneer is het ongeveer mis gegaan?

Wat voor soort VPN maak je trouwens? Alle info is welkom!

Reputatie 1
Badge

Sinds “ons” bedrijf (kadaster) over is naar wp2.0 kan ik geen vpn verbinding met Cisco Anyconnect maken.

Reputatie 7
Badge +24

wp2.0? Wat is dat?

Dat wordt lastig voor mij om te ondersteunen, @A. de Groot . We hebben bij wijze van test een van onze klanten teruggezet naar een eerdere firmware. Helaas bleef de VPN verbinding buiten bedrijf. Het lijkt dus geen verband te houden met de recente firmware update van de v10.  Heb je al contact met de systeembeheerder gehad?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!

Hallo,

 

Ik heb ook geen VPN verbinding meer. Heb mijn experiabox onlangs gereset. Dat hielp ook niet. Wat kan ik nog doen?

 

Hallo,

Ik heb ook geen VPN verbinding meer. Heb mijn experiabox onlangs gereset. Dat hielp ook niet. Wat kan ik nog doen?

Beste contact opnemen met de partij waar naartoe je de VPN verbinding maakt. Vooral als de rest van internet nog gewoon werkt.

Hoi @InekeY .  Onze experiaboxen zijn geen belemmering bij het opzetten van een VPN verbinding. Mijn advies sluit aan bij dat van @tmoesel : Je kunt het beste contact zoeken met je systeembeheerder.