Beantwoord

Gewijzigd IP adres: alarm installatie werkt niet meer

  • 7 December 2022
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

KPN heeft mijn IP adres aangepast, met de mededeling dat alle apparaten daarna goed zouden werken. Helaas is dat niet zo. Mijn alarminstallatie heb ik opnieuw moeten laten programmeren. Waar kan ik een klacht indienen om de kosten hiervan vergoed te krijgen?

icon

Beste antwoord door AriënC 7 December 2022, 19:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ik ben bang dat je dat je dat niet vergoed kan krijgen. Het IP is niet jouw eigendom, en KPN mag deze aanpassen als ze het nodig vinden. Het gebeurt overigens zelden, en bijna enkel alleen als je van abonnement of aansluiting verandert. 

Ik zou liever ervoor laten zorgen dat het alarm niet steeds opnieuw geprogrammeerd hoeft te worden, of dat je dit zelf in de hand hebt.

Om wat voor instelling ging het? 

Reputatie 7

Wat is het merk van jouw alarminstallatie?