Beantwoord

Glasvezel abonnement KpN Hussel

  • 31 October 2019
  • 4 reacties
  • 119 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Begin december wordt hier Glasvezel actief. Nu hebben we nog een abonnement op Internet en tv met mobiel. Dus gratis zenderpakket en dubbele data e.d.

 

Nu is er natuurlijk Hussel.…

Destijds is mij verteld dat als glasvezel actief is het abonnement naar Glasvezel werd gezet zonder dat het abonnement veranderd.

Maar....hoe zit dat nu nu KPN Hussel er is?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 November 2019, 18:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Niemand die hier het antwoord op weet?

Reputatie 7
Badge +9

Je kunt nu zelf u paket samen stellen IN husselen 👍

Reputatie 7
Badge +10

Voor zover ik weet heb je een abonnement bij KPN zonder specifiek medium (koper of glas). Dus als je niks verandert en om laat switchen naar glas zou alles hetzelfde moeten blijven .

Overigens zou je eventueel wel om kunnen naar Hussel voor thuis en niet voor mobiel. Dan hou je de dubbele data etc.. of dat voor jou beter of slechter uitpakt kan ik niet beoordelen vanaf hier .

Webcare beantwoordt elke vraag, dus ook deze, maar het duurt meestal wel langer dan 1 dag. Dus nog even geduld voor het definitieve antwoord.

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Sluisie, welkom hier. 

Voor zover ik weet heb je een abonnement bij KPN zonder specifiek medium (koper of glas). Dus als je niks verandert en om laat switchen naar glas zou alles hetzelfde moeten blijven .

@Ward_ zegt dit weer mooi kort en krachtig. Ik zie dat het nu begin december op de planning staat. Laat het me hier weten zodra het is aangesloten, dan zet ik het voor je in gang.