Vraag

Glasvezel traag na gebruik eigen router

  • 27 February 2019
  • 1 reactie
  • 359 keer bekeken

Goedemiddag, ik heb net glasvezel van KPN thuis gekregen (500/500) en dankzij de tips op deze forum heb ik de experia box kunnen vervangen met mijn Orbi router en satellites . (Ik heb geen telephony of tv via KPN). Wat mij wel opvalt is dat mijn upload speed nu veel trager is dan met de experia box. We hebben het dan al heel snel over 30 Mb/inplaats van de 400Mb/met de experia box. Dus ik heb wat ge experimenteert. Ik heb de Orbi systeem achter de Experia box geinstalleerd en opeens is de upload snelheid er weer (dus de Orbi kan het wel aan) de enige vraag aan jullie is wat zou de oorzaak (settings ) kunnen zijn waarom zonder de experia box de upload zo langzaam is? En... heeft iemand een tip voor mij hoe ik toch de Orbi kan gebruiken zonder de experia box er tussen?

Dank!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hier kan ik zelf niet zo veel over vertellen maar we hebben een aantal gewaardeerde forumleden die hier veel over weten.

@wjb Heb jij suggesties ?