Beantwoord

Goodwe omvormer zonnepanelen geen wif verbinding me v9

  • 6 September 2019
  • 1 reactie
  • 455 keer bekeken

Hallo, wij hebben vandaag zonnepanelen gekregen met een Goodwe omvormer. Deze heeft een wifi verbinding met de experiabox V9. Dus tot dusverre alles goed. De app van SEMS PORTAL kan echter geen wifi verbinding met de omvormer krijgen. Dus ik kan nu de opbrengsten niet zien. Volgens mijn installateur zou ik een poort open moeten zetten op de experiabox. KPN gebeld en die willen dat niet doen dus dat zou ik zelf moeten doen. Nu heb ik een nieuwe poort geopend (bestaande Age of Empires alleen ander adres ingevoerd) via Port Forwarding want ik had het idee dat er ook een poort door de CVketel/Intergas app werd gebruikt en dat het dus best kon dat er geen poorten meer open stonden. Ik ben echter wel een absolute leek op dat gebied dus ik weet niet of 1. dit het probleem was en, 2. of ik dit nu goed heb ingesteld en 3. hoe ik deze nieuwe poort (als 1 en 2 kloppen) nu aan mijn omvormer kan koppelen. Of zit ik helemaal verkeerd en zou het anders op te lossen zijn? Heb het idee dat ik tussen KPN/Goodwee en installateur inzit en iedereen naar elkaar gaat wijzen...
Alvast bedankt!

AppName LAN Host Delete
icon

Beste antwoord door BJurian 7 September 2019, 14:27

Bekijk origineel

1 reactie

Opgelost! Naar het WiFi netwerk van de omvormer gegaan en username, password hernoemd. Denk dat dat het probleem was. Op YouTube staat ergens een filmpje met handleiding . Die gevolgd en eindelijk klaar 😀. Mag gesloten worden

Reageer