Growatt Shine stick ondersteund geen speciale tekens bij invoeren wifi-wachtwoord

  • 20 August 2021
  • 4 reacties
  • 272 keer bekeken

Volgens mij wil de Growatt wifi stick geen speciale tekens in het wifi wachtwoord en het nieuwe modem box 12 van KPN verlangt juist wel een wifi wachtwoord met een of meerdere speciale tekens. Met als gevolg geen verbinding met de Growatt stick.

Harry

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Harry11! Ik weet het antwoord niet op je vraag, maar het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat de Growatt stick (app) dit niet ondersteund. Heb je al contact opgenomen met de fabrikant? 

Hallo Lisa,

Zo juist geprobeerd. Zie foto:

 

Reputatie 7

Zoiets is natuurlijk rampzalig en je doet er zeer verstandig aan om de leverancier van die Growatt stick aan te schrijven en te verzoeken om zo snel mogelijk een firmware update te realiseren waarbij speciale tekens wel ondersteund worden.

In de tussentijd zit er dan dus niets anders op dan alleen letters en cijfers te gebruiken in het wifi wachtwoord van de V12.

Reputatie 7
Badge +17

Growatt Stick is je vast dankbaar voor het doorgeven. Je kunt zo te lezen wél (hoofd)letters en cijfers gebruiken. De box 12 zal dit als wachtwoord accepteren. Â