Beantwoord

gta5 werkt ineens niet meer xbox one

  • 1 November 2019
  • 4 reacties
  • 132 keer bekeken

Goedendag ik heb een vraagje mijn zoon kan ineens het spel gta5 niet meer spelen op de xbox nu heb ik wat informatie opgezocht op het internet en er zijn veel sites waar aan word gegeven dat het door kpn kan komen.. graag wat meer informatie daarover? Ik heb ook iets gehoord over dns maar wat is dat en wat kan ik daar mee? Gta5 heeft het altijd gedaan maar nu bij het opstarten stuurt hij je gelijk terug naar het menu.. 

icon

Beste antwoord door Jiske_ 4 November 2019, 18:29

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Kim1989 welkom op ons KPN forum. Een probleem met de netwerkverbinding kan de game soms beïnvloeden. Zo kun je de Xbox verbinding testen:

 

  1. Druk op de Xbox-knop  om de guide te openen.
  2. Kies Systeem > Instellingen > Netwerk > Netwerkinstellingen.

    Opmerking Eventuele bekende problemen worden in het midden van het scherm weergegeven.

  3. Selecteer rechts van het scherm Netwerkinstellingen de optie Test mijn netwerkverbinding.

Als deze verbindingstest is geslaagd, maakt de console verbinding met Xbox.

Opmerking Kies Ja als je wordt gevraagd of je de consolesoftware wilt bijwerken.

 

Is de verbindingstest geslaagd? Ik hoor graag van je! 

 

Als het gaat om je DNS is dat het volgende DNS staat voor Domein Naam Systeem. 

Dit systeem omvat een wereldwijde database van domeinnamen die hiërarchisch zijn opgebouwd. Deze domeinnamen zijn gekoppeld aan een IP-adres. (IP-adres = Uniek adres in de vorm van cijfers/getallen, waarmee een (internet-)computer of server geïdentificeerd kan worden.)

 

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Kim1989  dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Het is helaas niet gelukt wat u zei, mijn zoon kan heel het spel niet spelen helaas. Alle netwerkverbindingen zijn gewoon in orde.

Groet Kim

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Kim1989, als alle netwerk verbindingen gewoon in orde zijn kan het ook aan de Xbox one / game liggen kan hij nog wel andere games spelen? Zo ja, dan kan je het beste even contact opnemen met Xbox waarschijnlijk kunnen hun hier verder bij helpen., 

Reageer