Beantwoord

H368N Media Server, hoe te gebruiken???

• 4 januari 2018
  • 4 reacties
  • 256 keer bekeken

Reputatie 1
Ik zie in mijn pc als netwerkapparaat H368N Media Server staan, en ook op mijn smart tv kan ik deze media server benaderen. Maar ik kan er geen films etc. in kopiëren om op de tv te kunnen bekijken. Hoe is deze media server te gebruiken, en werkt dat goed?
icon

Beste antwoord door Justin_ 8 januari 2018, 13:20

Hoi Ahmv, welkom terug op het forum! De H368N is onze Experia Box. Er zit een USB-aansluiting op de H368N waar je in theorie een Media Server op zou kunnen draaien. Dit blijkt in de praktijk echter niet te werken.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Ahmv, welkom terug op het forum! De H368N is onze Experia Box. Er zit een USB-aansluiting op de H368N waar je in theorie een Media Server op zou kunnen draaien. Dit blijkt in de praktijk echter niet te werken.
Reputatie 1
Bedankt voor je antwoord Justin. Jammer dat deze functie niet te gebruiken is, ik kan hem dus beter uit mijn thuisnetwerk verwijderen.
Reputatie 7
Badge +22
Geen enkel probleem, ahmv! Je kunt hem inderdaad uit je thuisnetwerk verwijderen.
Reputatie 7
Badge +30
Nou, t moet wel werken maar volgensmij heeft het iets met permissies van doen. Op de H220N kon je er in bepaalde gevallen wel heen kopieren.

Reageer