Beantwoord

H368N portforwarden, bridge modus of weghalen

• 23 december 2017
  • 4 reacties
  • 242 keer bekeken

Beste,

Ik probeer al een paar jaar van de Experiabox H368N af te komen. Ik heb ook een aparte router(Netgear Nighthawk) waarmee ik graag internet, Ik heb ook een webserver gehost op een Raspberry Pi, maar het port-forwarden via de Netgear lukt niet. Ik heb eindelijk uitgevogeld dat dit komt door de H368N. Wij hebben een 500-mbit internetsnelheid abonnement, en een TV abonnement. Ik vroeg mij af of ik de H368N in kon stellen om naar Bridge-modus te gaan, of root acces te krijgen zodat ik eindelijk normaal kan port-forwarden met mijn Netgear, Mijn tweede optie is om de H368N te herplaatsen met een switch, maar ik weet niet of dat mogelijk is, sinds we een TV abonnement hebben. Er komt bij ons namelijk een Ethernet kabel in de H368N in, en er gaan er drie uit (als een switch dus, en er gaat bijv. een naar de TV). Is dit mogelijk?

Alvast bedankt voor het lezen
Daniel
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 28 december 2017, 10:34

Gewoon de Nighthawk in DMZ zetten op de Experiabox. Dat zal veel makkelijker zijn totdat KPN de instellingen publiceert voor je eigen router (alhoewel je die nu ook al wel kan vinden)

Robin
Hoi,

Op de Experiabox is een tabje DMZ te vinden. daar kan je het IP van een bedraad aangesloten apparaat invullen en dan wordt alle verkeer doorgestuurd naar dat apparaat (tenzij het verkeer bedoeld is voor een ander apparaat aangesloten op de Experiabox)

Robin
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Gewoon de Nighthawk in DMZ zetten op de Experiabox. Dat zal veel makkelijker zijn totdat KPN de instellingen publiceert voor je eigen router (alhoewel je die nu ook al wel kan vinden)

Robin

Robin

Hoe zet ik de Experiabox in DMZ? Ik probeer veel te leren, maar ik heb nog niet van DMZ gehoord. Alvast bedankt voor je antwoord!
Reputatie 7
Badge +30

Robin
Hoi,

Op de Experiabox is een tabje DMZ te vinden. daar kan je het IP van een bedraad aangesloten apparaat invullen en dan wordt alle verkeer doorgestuurd naar dat apparaat (tenzij het verkeer bedoeld is voor een ander apparaat aangesloten op de Experiabox)

Robin
Hoi,

Robin

Bedankt!

Reageer