Beantwoord

Harman Kardon Citation 300 kan niet verbinden met de V10

  • 7 May 2021
  • 3 reacties
  • 102 keer bekeken

Hallo, mijn citation 300 kan niet verbinden met de V10

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 12 May 2021, 11:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen en welkom @Citation! Ik vermoed dat je de WiFi speaker Citation 300 van Harman Kardon bedoelt, toch? Prachtige speakers zijn het trouwens, ik heb een setje van de Citation One in huis staan :blush:

Ik lees dat 't niet lukt om de speaker te verbinden. Hoe heb je dit precies geprobeerd? Is het de eerste keer dat je 'm wilt verbinden of heeft het voorheen goed gewerkt? En waar loop je precies tegen aan wanneer je je speaker probeert te verbinden?

Hallo Alexandra,

We hebben de speaker al 2 jaar in de keuken staan.doordat we steeds problemen hebben met de WiFi heb ik de WiFi check uitgevoerd. Kort nadat de check was uitgevoerd deed de speaker niets meer.ik heb meerdere malen geprobeerd de speaker te verbinden met de Google home app.( Heb de app ook al opnieuw geïnstalleerd).echter ook dit hielp niet. De citation wordt gevonden in de home app echter hij geeft aan dat de speaker niet kan verbinden met WiFi. Zou het met de kanalen te maken kunnen hebben? We willen wel graag snel internet houden. Het is ook net alsof de WiFi soms even wegvalt, ook op de telefoon.....we hebben geen WiFi versterker.

 

Reputatie 7
Badge +19

@Citation Hmm, dan gaat er toch iets niet lekker met de WiFi verbinding lijkt het. Hoe gaat het met andere apparaten, bijvoorbeeld mobiele telefoons, hebben die wel een goede WiFi verbinding? Heb je ook onze WiFi manager doorlopen? Deze handige tool helpt je om stap voor stap de WiFi verbinding te controleren en verbeteren. het kan ook helpen om 'm een tweede keer te doen als je 'm al gedaan hebt. Ik ben ook benieuwd naar wat het eindresultaat is dat eruit komt.