Vraag

Harman kardon speaker stopt met afspelen icm KPN ExperiaBox V10/Superwifi?

  • 28 December 2021
  • 4 reacties
  • 161 keer bekeken

Er zijn al meerdere topics over, maar na contact met de klantenservice van KPN werd mij geadviseerd een eigen topic hierover te openen.

Ik ben in bezit van een Harman Kardon Citation surround set. De soundbar is via de kabel aangesloten aan de Experiabox V10 van KPN. Zodra ik Spotify stream naar de soundbar, speelt hij een gedeelte van een nummer af en stopt vervolgens. Het nummer wordt dan op pauze gezet en moet handmatig via de telefoon weer op play gezet worden. Dit gebeurt overigens niet alleen met Spotify, ook met radio via TuneIn, Soundcloud en Youtube.

Ik heb lang gedacht dat het aan de soundbar van Harman Kardon lag, hierover veel contact gehad met hen. Uiteindelijk heb ik een nieuwe soundbar opgestuurd gekregen, maar het probleem is niet verholpen. Ik heb toen ook alle internetkabels vervangen en de switch die het internet verdeeld.

Nu heb ik contact gehad met de klantenservice van KPN en verschillende dingen geprobeerd. Het gene wat uiteindelijk het probleem verminderde was het uitschakelen van de superwifi punten. Het probleem is nog niet helemaal verholpen, maar nu stopt de muziek minder vaak. En zodra ik de superwifipunten niet gebruik, heb ik op de eerste verdieping geen wifi. Dus dit lijkt mij ook niet de oplossing.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Battle_Punisher, welkom! Je geeft aan dat je de soundbar via de kabel aangesloten hebt. Dat is heel goed, maar ook weer jammer want dan zou het juist gewoon goed moeten werken. Wat voor telefoon heb jij waarmee je Spotify streamt? Zou het bijvoorbeeld eraan kunnen liggen dat de muziek daardoor stopt?

Goedemiddag Marcia,

Helaas kan het hier ook niet aan liggen, ik heb sindskort een Samsung Galaxy S21 Ultra en hiervoor een Samsung Galaxy S9 +. Mijn vriendin heeft een Samsung Galaxy S9 en ik heb laatst ook nog met een telefoon geprobeerd van een vriend, die heeft een Iphone. Met alle bovengenoemde telefoons heb ik hetzelfde probleem.

Reputatie 7
Badge +30

Hmm wat gek :-(. Heb je ook al eens geprobeerd om alles los te koppelen en alleen de Harman Kardon aan de Experia Box te hangen? Ik ben vooral benieuwd hoe het zonder switch gaat. 

Badge +12

@Battle_Punisher welk merk en type switch heb je?