Beantwoord

Herstellen Philips Hue verbinding (bridge)

• 6 december 2017
  • 4 reacties
  • 12935 keer bekeken

Door een probleem met de TV ontvangst is mijn router gereset. Nu kan de Hue bridge geen verbinding meer maken. Iemand nog tips?

Admin: bericht naar juiste board verplaatst
icon

Beste antwoord door Couper 11 december 2017, 13:46

Welkom Couper! Ik ben helaas geen expert wat betreft de Philips Hue. Is het de Hue zelf die geen verbinding meer heeft of kan de Hue de lampen niet meer vinden? Coolbue heeft een handige handleiding geschreven voor de installatie: Alles over het gebruik van de Philips Hue - misschien dat dit helpt :)Thanks, na veel geklooi is het weer up and running maar wat nou uiteindelijk de juiste handeling is geweest geen idee maar het wetkt weer
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Couper! Ik ben helaas geen expert wat betreft de Philips Hue. Is het de Hue zelf die geen verbinding meer heeft of kan de Hue de lampen niet meer vinden? Coolbue heeft een handige handleiding geschreven voor de installatie: Alles over het gebruik van de Philips Hue - misschien dat dit helpt 🙂
Welkom Couper! Ik ben helaas geen expert wat betreft de Philips Hue. Is het de Hue zelf die geen verbinding meer heeft of kan de Hue de lampen niet meer vinden? Coolbue heeft een handige handleiding geschreven voor de installatie: Alles over het gebruik van de Philips Hue - misschien dat dit helpt :)Thanks, na veel geklooi is het weer up and running maar wat nou uiteindelijk de juiste handeling is geweest geen idee maar het wetkt weer
Afgelopen vrijdag 4 mei 2018 heeft een monteur voor mij de overstap van Onsbrabantnet naar KPN geregeld. Daarbij is mijn router uit het netwerk gehaald en alles loopt nu via de experiabox (10).
Alles werkt weer maar alleen mijn Hue bridge wordt in het netwerk niet gevonden. Ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg het niet opgelost.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Hue Bridge,

Welkom bij KPN en welkom op ons Forum! Wat jammer dat je met jouw Phillips Hue nog geen verbinding krijgt. Zoals mijn collega Joran al aangeeft in dit Topic, zijn wij geen experts wat betreft de Phillips Hue. Heb je de handleiding al eens doorgenomen? Werkt verder alles wel naar behoren in huis? Ik kan je wel verder helpen met vragen over jouw iTV en/of internet verbinding.

Reageer