Het blokkeren van de mogelijkheid om te reageren op Facebook uitgezet.

  • 7 November 2019
  • 8 reacties
  • 150 keer bekeken

Beste mede klanten,

Ik wil graag het volgende de delen. Ik heb helaas een verschil van mening met KPN ondanks mobiele telefonie alles met communicatie te maken heeft men hierzelf weinig ervaring mee.
Je wordt als klant dingen beloofd die niet worden nagekomen dat als eerste. Ten tweede ik had een klacht over het omruilen van een gloednieuw toestel nog verzegeld en wel. KPN wil deze niet ruilen omdat de 14 opzegtermijn verstreken was. Kritiek kunnen ze niet hebben want ze hebben voor mij de optie om te kunnen reageren via Facebook uitgeschakeld wat echt heel raar is.

Ik ben een betalende klant en ik gewoon recht om te kunnen reageren en ik heb ook recht op een serieus antwoord of een persoonlijk gesprek.

 

Wilfred 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dag Wilfredo, welkom op het forum. 

Je richt je nu tot andere klanten op het forum, toch plaats ik ook een reactie. 

Op je opgegeven postcode en huisnummer kan ik je helaas niet vinden. Wel zie ik dat je een kpnmail.nl adres gebruikt. Als jij het goed vindt kan ik je gegevens ook op basis daarvan erbij pakken om te kijken waar die ban vandaan komt, zover ik weet wordt niemand zomaar geblokkeerd. 

Ik hoor graag van je. 

Badge

Ik ga akkoord wanneer ik geen gelijk krijg kan ik daarmee leven maar het blokkeren van facebookdiensten zodat ik geen contact kan legg e n gaat mij te ver. Ik kan zoveel aliasen maken om te reageren op Facebook dus ik vind dit biet ok.

Ik ben een goed betalende klant.misschien te kritisch.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. De uitkomst van de klacht is inderdaad dat die 14 dagen gehanteerd blijven, als ik het goed zie ben je hiervan op de hoogte. 

Zover ik kan zien gaat dit niet om kritisch zijn, je mag kritiek zeker uiten. Ik zie dat je dezelfde klacht op Facebook 6 keer hebt doorgestuurd via privéberichten, naast de mailtjes die je naar Joost en Jorg hebt gestuurd en de ingediende klachten. Ik verwacht dat dat de reden is. 

Ik ga akkoord wanneer ik geen gelijk krijg kan ik daarmee leven maar het blokkeren van facebookdiensten zodat ik geen contact kan legg e n gaat mij te ver. Ik kan zoveel aliasen maken om te reageren op Facebook dus ik vind dit biet ok.

Daar kan ik me in vinden, en op basis van wat ik hier lees wil ik voorstellen om die blokkade eraf te halen. Volgens mij heeft niemand er wat aan wanneer je met een omweg moet reageren bij ons. Als jij het goed vindt zet ik dit in gang. 

Badge

Graag buiten het feit dat je het net elkaar niet eens bent kan dit niet de bedoeling zijn. Ik had gehoopt dat er iemand vsn KPN mij persoonlijk te woord zou staan dat bleef uit.

Reputatie 7
Badge +24

Als ik het goed zie heb je telefonisch contact hierover gehad en via e-mail. Ik ga de deblokkering bij de collega's van Facebook aanvragen, ik verwacht dat dit geen probleem zal zijn zolang er niet wederom dezelfde klacht meermaals wordt geplaatst waarover al een besluit is genomen. 

Badge

Prima, 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb ook een bericht ontvangen dat de blokkade terug wordt gedraaid, ik hoop vandaag nog. 

Een oud artikel. Maar ik heb ooit ook een meningsverschil gehad. Gedane belofte van een servicemedewerker, echter daar kwam iemand anders op terug en ik trok aan het kortste eind. Ik was daarover ook boos en liet me kritisch uit. Gevolg, ik mag ook op Facebook geen reacties meer plaatsen. Vreemde censuur en mond dood maken van mensen omdat het niet welgevallig is. Ook ik ben al jaren klant en betaal dik voor alles. Zit er dan ook aan te denken om naar KASSA te stappen of RADAR.