Vraag

hkc

  • 25 January 2020
  • 4 reacties
  • 96 keer bekeken

tv besteld bij bol;.com     en die is gelinkt aan hkc   maar de tv  zou vandaag bezorgd worden maar niet gebeld en ook geen track en trace code gehad

 


4 reacties

eh, okee.

Maar hier is 't KPN. Ik denk dan toch dat je bij Bol.com klantenservice moet informeren.

Reputatie 7
Badge +24

eh, okee.

Maar hier is 't KPN. Ik denk dan toch dat je bij Bol.com klantenservice moet informeren.

Wat zal die bedoelen met "hkl"?

Reputatie 7
Badge +17

@hel Van harte Welkom bij onze KPN Community. We vinden het allemaal vervelend voor je dat je vandaag je tv niet hebt ontvangen. Ik weet alleen niet zo goed wat ik voor je kan betekenen in deze? 
Omdat wij je niet met lege handen naar huis willen sturen heb ik het telefoonnummer van Bol.com voor je opgezocht: 030 310 4999 :wink:
Ik vermoed dat zij je verder kunnen helpen.  

Veel succes en alvast veel plezier met je nieuwe tv! 

Reputatie 7
Badge +28

eh, okee.

Maar hier is 't KPN. Ik denk dan toch dat je bij Bol.com klantenservice moet informeren.

Wat zal die bedoelen met "hkl"?

@Nick83 

Het merk HKC is ontstaan in 1997 als producent van PC monitoren dankzij de goede kwaliteit en het specifieke technische productie proces groeide HKC snel uit tot een TOP 3 Producent van monitoren op de Chinese markt.

In 2003 is HKC begonnen met het produceren van lcd-televisies, in de loop der jaren heeft HKC vele toeleveranciers overgekocht waardoor het nu alle onderdelen van de TV in-house maakt zo beschikt HKC als een van de enigste over een open-cell assemblagelijn waar het LCD van de TV word gemaakt.

Sinds 2007 zit HKC met een kantoor in Nederland en in 2016 is HKC gestart met de assemblage van TV’s in Nederland waarbij HKC probeert zo veel mogelijk arbeidsplaatsen te bieden aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt om zo maatschappelijk verantwoord te ondernemen.

 

@hel 

Heb je de HKC - tv inmiddels ontvangen?  

 

Reageer