Beantwoord

Hotmail komt niet binnen via wifi

  • 7 April 2019
  • 66 reacties
  • 6613 keer bekeken


Toon eerste bericht

66 reacties

Badge

HIer hetzelfde probleem als Jansje1978. Al tig x gebeld en gechat maar geen oplossing.
Hebben dit probleem sinds we op 1 mei jl over zijn gegaan op KPN. Bij Ziggo nooit problemen ermee gehad. Krijg nu echt spijt dat we zijn overgestapt......

Graag een oplossing daar wij juist thuis belangrijke mails krijgen!
Want u bent overgestapt naar KPN omdat bij Ziggo alles perfect was?

Zoals te lezen valt in de berichtjes vlak boven die van u, wordt er achter de schermen gewerkt aan een oplossing. Wat meer kan KPN nu dan nog doen? Hier gaan klagen helpt in ieder geval niet. Wat wel kan helpen, is wat meer informatie geven over uw specifieke probleem/situatie, zodat de technische mensen er misschien een oorzaak uit kunnen filteren...

Wie zegt dat ik hier klaag? Erg kort door de bocht gedacht. Heb alleen al verschillendemede werkers van KPN aan de lijn gehad en die weten allemaal niet wat het probleem is. Hadden er nog noiit van gehoord. Ben blij hier te lezen dat ik niet de enige ben en dat er nu achter de schermen naar een oplossing wordt gezocht.
Ik hoop dat er snel een oplossing gevonden word want mijn Mb's zijn nu wel heel snel op van mijn mobiele telefoon! 5 giga in 2 weken vind ik erg veel, terwijl ik hiervoor maar max 3 giga gebruikte totaal per maand 😞
Reputatie 1
Ik hoop dat er snel een oplossing gevonden word want mijn Mb's zijn nu wel heel snel op van mijn mobiele telefoon! 5 giga in 2 weken vind ik erg veel, terwijl ik hiervoor maar max 3 giga gebruikte totaal per maand :(

Dat is wel erg veel mail, die je binnenhaalt dan zeg!
Als data echt een probleem wordt/is: het niet binnenkomen van de mail is alleen met de app. Het is altijd mogelijk om Hotmail/Live-mail even via de browser te benaderen...
dank je voor je antwoord, daar ga ik zeker even naar kijken, moet zeggen dat de wifi zelf ook erg slecht is, zodra ik 4 g uitzet dan gebeurd er niet erg veel. Ik ga er naar kijken, Dank u wel
Goed dat je je hier meldt, @Jesper12! Ik heb gisteren bevestiging gekregen dat het naar de technische collega's doorgezet is. Hopelijk hebben zij snel een idee wat er aan de hand is. Ik hou jullie hier op de hoogte.
Fijn Marcia dat er actie op ondernomen wordt. We wachten het af!
Reputatie 7
Badge +30

Ik hoop dat er snel een oplossing gevonden word want mijn Mb's zijn nu wel heel snel op van mijn mobiele telefoon! 5 giga in 2 weken vind ik erg veel, terwijl ik hiervoor maar max 3 giga gebruikte totaal per maand :(Dat is wel erg veel mail, die je binnenhaalt dan zeg!
Als data echt een probleem wordt/is: het niet binnenkomen van de mail is alleen met de app. Het is altijd mogelijk om Hotmail/Live-mail even via de browser te benaderen...

Hele goede tip dit!

dank je voor je antwoord, daar ga ik zeker even naar kijken, moet zeggen dat de wifi zelf ook erg slecht is, zodra ik 4 g uitzet dan gebeurd er niet erg veel. Ik ga er naar kijken, Dank u wel
Bedoel je hiermee op dit specifieke apparaat of op alle apparaten in huis? Als jouw wifi sowieso heel slecht is, kan je wellicht eens de wifi tuner doorlopen. Met jouw snelheid moet die namelijk gewoon in orde zijn. Mocht de wifi tuner geen verbetering opleveren, kan je het beste een eigen topic voor dat probleem aanmaken. We helpen je dan graag verder.
Nee dit is echt puur op mijn telefoon (samsung s8) dat de wifi niet goed is, op de tv en laptop is die heel goed. Geen enkel probleem daarmee verder. Maar mijn hoofd probeem blijft de mail die niet binnen komt
Reputatie 1
Ik lees van de AUTEURS dat het naar de technische mensen is doorgezet dus ik hoop op een snelle oplossing, ik ben in ieder geval niet de enigste met dit probleem op dit forum te zien.
Reputatie 1
Ter info Marcia, ik heb een KPN moden de V10A
Eerder had ik vermeld dat ik de v10 had.

Schijnt dat iedereen met dit modem hetzelfde probleem heeft.
Reputatie 7
Badge +30
Ha Willem, het lijkt er inderdaad op dat de V10A (een van) de gemene deler(s) is. Mocht ik zaterdag nog geen reactie hebben, stuur ik er een mailtje achteraan. En ik hou jullie hier natuurlijk op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +30
Zoals beloofd heb ik er achteraan gemaild gisteren! Zodra ik een terugkoppeling krijg, laat ik het weten. Jullie lopen nog steeds tegen dezelfde problemen aan?
Reputatie 1
Hallo Marcia
Vanmorgen deed ie het plotseling 1 keer maar de rest van de dag weer niet.
Fijn dat je ons op de hoogte houdt, hoop dat het goed komt.

Groet Wim.
Reputatie 1
Beste Marcia, bedankt voor de updates. Bij mij nog geen veranderingen in de situatie...
Reputatie 7
Badge +25
Marcia is er zaterdag weer, maar tot nu toe is er niet echt een update te geven. We hebben de voorbeelden doorgestuurd maar de ontwikkelaars hebben nog geen oorzaak gevonden.
Ik had hetzelfde probleem en heb vanmiddag gebeld met de klantenservice van kpn. Geweldig geholpen en nog belangrijker! Probleem VERHOLPEN. Eerst gechat maar deze medewerker bleef volhouden dat het aan mijn mail lag en contact op moest nemen met outlook. Echter bleek de oplossing heel simpel en was het resetten van de router DE oplossing. Reset knop indrukken totdat het lampje uit gaat
Even geduld hij start vanzelf weer op en dat was het
Reputatie 1
Ook hier wil ik graag even bij melden dat het heel fijn is voor Natasja8, maar dat dit niet dé oplossing is. Ik heb namelijk al 10 keer een reset gedaan en dat heeft niet mogen baten.
Er moet vanuit KPN iets veranderd worden aan de instellingen van de (modem/)router. Wat weet ik niet, maar daar ligt het probleem/de oplossing...
Hier zelfde verhaal met outlook.com mail adres (voormalig hotmail). Komt wel binnen via de site maar niet via de Outlook app. Wi-Fi uitschakelen en dan via mobiele netwerk verbinden dan komt de mail via de app wel?
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Natasja8 wat fijn dat dit voor jou de oplossing was! Jammer dat dit niet voor iedereen het geval is. Zoals Paul aangaf, hebben de ontwikkelaars nog geen oorzaak gevonden. Als we iets horen, deel ik het met jullie, maar ik verwacht dit niet heel snel. Advies voor nu is inderdaad om te verbinden via mobiel netwerk of in te loggen in de browser. Niet handig, maar voor nu even de oplossing.
Reputatie 1
Ik geloof dat we maar eens om compensatie moeten gaan vragen voor ons abonnement,het is al een week of 6 zo bij mij en ik ben het nu wel een beetje zat.
het is duidelijk dat ik niet de enigste ben met dit probleem.
Het is duur zat en dan mag je ook verwachten dat het 100% werkt !!!

WP Holwarda
Reputatie 1
Beste Willem, overdrijven is ook een kunst. Compensatie...

Het enige wat momenteel niet werkt is HOTMAIL binnenhalen met de GMAIL app. Hoe vervelend misschien ook, Hotmail is gewoon binnen te halen via de browser. Of met elke andere e-mail app, bijvoorbeeld ook die van Microsoft zelf..

Goed lang weekend verder🙂
Beste Willem, overdrijven is ook een kunst. Compensatie...

Het enige wat momenteel niet werkt is HOTMAIL binnenhalen met de GMAIL app. Hoe vervelend misschien ook, Hotmail is gewoon binnen te halen via de browser. Of met elke andere e-mail app, bijvoorbeeld ook die van Microsoft zelf..

Goed lang weekend verder🙂


Dat is niet helemaal waar. Ik krijg mijn hotmail op geen enkele app binnen.

Beste Willem, overdrijven is ook een kunst. Compensatie...

Het enige wat momenteel niet werkt is HOTMAIL binnenhalen met de GMAIL app. Hoe vervelend misschien ook, Hotmail is gewoon binnen te halen via de browser. Of met elke andere e-mail app, bijvoorbeeld ook die van Microsoft zelf..

Goed lang weekend verder🙂
Dat is niet helemaal waar. Ik krijg mijn hotmail op geen enkele app binnen.


Klopt inderdaad Rvh92, en daarnaast is de WiFi verbinding van de v10a icm Android op zijn zachtst gezegd moeizaam. Ik heb inmiddels meerdere v10a modems geprobeerd, allen dezelfde issues, geen hotmail synchronisatie, wegvallende Wifi, trage verbinding...en dit alles alleen op Android apparatuur.
Op mijn v10 van Nlex draait het als een zonnetje en deze hangt hier nu vooralsnog als vervangend....maar KPN heeft mij inmiddels al 3x toegezegd een v10 toe te sturen om dit vervolgens lekker niet na te komen, geen reactie of update te geven. En weet je, dat geeft mij hoop...goede hoop... misschien houdt dit wel in dat er geen mankracht beschikbaar is om vervangende apparatuur af te sturen of terugkoppeling te geven. Misschien wordt wel alle mankracht ingezet om onze problemen op te lossen...goede hoop...
Reputatie 7
Zo te lezen het zoveelste probleem met IPv6.
KPN heeft gezegd dat IPv6 op de V10A uit gezet is echter vele meldingen geven duidelijke indicaties dat IPv6 niet volledig uit staat op de V10A en dat resulteert in een hoop ellende.

Wat krijg je te zien als je de instellingen van de actieve wifi verbinding op jouw Android apparaat bekijkt?

Reputatie 1
Volgens moderator Marcia is men er druk mee bezig, dus wachten we nog maar even af.
Schijnt gecompliceerd te zijn omdat het zo lang duurt.
Bij kennissen die de V8 en V9 modem hebben doet de hotmail het wel, eigenaardig toch.

Wim.
Reputatie 7
Schijnt gecompliceerd te zijn omdat het zo lang duurt.
Nee, het duurt (waarschijnlijk) zo lang omdat men er geen prioriteit aan geeft en (waarschijnlijk) op de verkeerde plek aan het zoeken is.

Reageer