Beantwoord

Hotmail komt niet binnen via wifi

  • 7 April 2019
  • 66 reacties
  • 6613 keer bekeken


Toon eerste bericht

66 reacties

Is er al nieuws ??
Reputatie 7
Badge +28
Nog geen update. Zodra we nieuws hebben laten we het hier weten.
Het probleem is bij mij inmiddels opgelost
Ik had ook last van ontzettend trage wifi. Na contact met de klantenservice en een harde reset van mijj experia box werkt alles weer perfect. Inclusief hotmail via de apps!
Reputatie 7
Badge +30
Goed om te lezen dat het voor jou weer werkt, @Rvh92! Het lijkt dus ook voor jou opgelost met het resetten van de Experiabox. Wellicht is dat bij anderen dan toch het overwegen waard. Fijn dat je het nog even liet weten!
goedemiddag, hier ook een rest gedaan nadat iemand hier op het forum dat aanrade en hier ook alle mail weer binnen via de wifi 👌🏻
Badge
Hier moet ik nog steeds mijn wifi op mijn mobiel uitzetten wil ik mail binnen halen of versturen. Harde reset hebben ze al eens gedaan en toen werkte het voor 2 dagen even goed.
Reputatie 7
Badge +30
Goed nieuws, @Tries026!

Vervelend, Anca! Hoe lang is dit geleden? Je kunt het allicht nog eens proberen. Mocht het geen soelaas bieden, is het toch nog even via de browser of via 4G de app openen 😞.
Reputatie 1
Hallo allen,

Bij mij werkt het nog steeds niet, wat is een "harde reset " is dat anders als het modem aan de achterkant uitzetten?
Misschien dat dat helpt?

Mvg. Willem.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Willem Holwarda, een harde reset is het terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Eventueel opgeslagen instellingen, zoals portforwardings, moeten daarna ook opnieuw ingesteld worden.
Reputatie 1
Ook hier lijkt een 'harde' reset, dus via het menu van de router terug naar fabrieksinstellingen, het probleem opgelost te hebben! Ik had dit eerder gedaan, zonder succes, maar nu lijkt alles te werken. Over enkele dagen zal ik nog terugmelden of dit zo blijft.

Dit is zowel Hotmail binnenhalen via GMail app als fatsoenlijk snel verbinding met wifi na aan/uit switchen van wifi...

Bedankt tot dus ver 🙂
Hallo, Na een harde reset gedaan te hebben op de router is het mail probleem opgelost. De mails komen nu gewoon binnen met de outlook app op de telefoon.
Bedankt
Badge
Hier een paar dagen geleden weer een harde reset laten doen en tot nu toe werkt het zoals het moet werken.
Reputatie 1
Hallo Marcia,
Het heeft geholpen via de tips van jou,de mail komt weer binnen via WiFi en is ook weer snel nu hopen dat het zo blijft,
Ik hou je op de hoogte,bedankt voor de hulp iig.

Groetjes Willem.
Fijn om te lezen dat het bij jullie allemaal weer werkt! Mocht het toch nog problemen geven, of de storing keert terug, laat het weten!
Bes te kon,
HNee ook hetzelfde probleem. Sinds verhuizing haalt hotmail geen mails op wanneer Wi-Fi aanstaat. Zonder Wi-Fi gaat het goed. In mijn vorige woning met kpn geen problemen gehad.

Wat is de oplossing hiervoor?
Reputatie 7
Badge +21
@Lianne4, heb je de tip van Marcia al geprobeerd, een reset van de Experia Box? 🙂
een harde reset is het terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Eventueel opgeslagen instellingen, zoals portforwardings, moeten daarna ook opnieuw ingesteld worden.

Reageer